پیرمرد امریکایی که بهترین سال‌های عمرش را به جرم سرقت مسلحانه پشت میله‌های زندان سپری کرده بود، اقرار کرد قصد ندارد تا پایان عمرش طعم آزادی را بچشد.این مجرم سالخورده‌ای که آرزو داشت تا پایان عمرش در زندان بماند دست به سرقت مسلحانه زد.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران،والتر آنبیهان، پیرمرد 73 ساله تبهکاری است که پس از پایان دوران محکومیتش و آزادی از زندان بار دیگر طی اقدامی عجیب دست به عملی مجرمانه زد تا هر چه سریع‌تر دستگیر و روانه زندان شود. مأموران پلیس شیکاگو، آنبیهان را به دنبال سرقت از بانکی در حومه شیکاگو به دام انداختند.



به گزارش پلیس شیکاگو، آنبیهان روز چهارم اسفندماه وارد بانک هریس در نایلز شیکاگو شد و پس از نشان دادن هفت تیر نقره‌ای خود که در جیب کناری کتش قرار داده بود، دست به سرقت مسلحانه از بانک زد و سپس متواری شد. مأموران با استفاده از تصاویر ضبط شده به وسیله دوربین‌های مداربسته این پیرمرد تبهکار را که اهل ایالت کارولینای امریکاست تا اتاق مسافرخانه‌ای در شیکاگو ردیابی کردند و آنبیهان نیز بدون هیچ‌گونه مقاومتی خود را تسلیم مأموران کرد.

آنبیهان به مأموران گفته بود که می‌داند آنها برای چه به آن جا آمده‌اند و بسیار از این بابت اظهار رضایت و خوشحالی کرده بود. این تبهکار عجیب در جریان بازجویی‌ها به مأموران گفته بود وی بهترین سال‌های عمرش را پشت میله‌های زندان گذرانده و دیگر به دنیای حبس عادت کرده و زندگی در سلول زندان را به آزادی در میان مردم ترجیح می‌دهد، بنابر این تصمیم گرفت مرتکب عمل مجرمانه‌ای شود که اطمینان پیدا کند تا لحظه مرگش پشت میله‌های زندان باقی خواهد ماند.

گزارش‌های موجود در پرونده نشان می‌دهد آنبیهان 15 سال پیش مرتکب سرقت مسلحانه از بانک شده بود که پس از گذراندن 10 سال محکومیت خود در سال 2011 میلادی از زندان آزاد شد. این در حالی است که وی پیش از آن بار‌ها و بار‌ها مرتکب جرایم مختلفی شده و برای دوره‌های کوتاهی به زندان افتاده بود.

به گفته مقامات شیکاگو، چنانچه این مجرم سابقه‌دار به اتهام سرقت مسلحانه از بانک مجرم شناخته شود، احتمالاً به بیش از 20 سال به زندان محکوم خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار