سرمربی تیم فوتسال فرش آرا گفت: پیروزی برابر ارژن، ما را به جایگاه چهارم جدول هم می رساند همین امر انگیزه ی بسیاری را در بازیکنان ایجاد کرده است.

حمید بی غم در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: در نیم فصل اول عملکرد قابل قبولی داشتیم 2 نقطه ضعف در تیم به چشم می خورد که خواستار رفع آنها بودیم اما شرایط به گونه ای رقم خورد که در این راستا به مقاصد خود نرسیدیم هر دو بازیکنی که برای راس و عقب گیری به آنها احتیاج داشتیم برای کمک به تیم نرسیدند.

سرمربی تیم فوتسال فرش آرای مشهد افزود: این شرایط باعث شد در نیم فصل دوم عملکرد ضعیف تری داشته باشیم اما پیروزی برابر ارژن شیراز در هفته پایانی روزنه ی امیدی است که به جایگاه چهارم یا پنجم جدول برسیم در صورتکیه دبیری تبریز در برابر گاز خوزستان ناکام باشد کسب عنوان چهارمی برای ما حتمی است این موضوع انگیزه زیادی را در بازیکنان ایجاد کرده است.

حمید بی غم در ادامه بیان داشت: شرایط بوجود آمده در جدول رده بندی باعث شده بازیکنان بازیکنان خواستار عملکرد موفقی در هفته پایانی و همچنین کسب امتیاز برابر ارژن باشند تا به مقام چهارم و پنجم جدول برسیم و لیگ را با خاطره یک پیروزی به اتمام برسانیم.

بی غم خاطر نشان کرد: خوشبختانه روحیه بازیکنان ایده آل است از لحاظ جسمانی نیز آماده اند و با تمام توانایی به رقابت هفته پایانی لیگ می اندیشیم اما بهادری و لطیفی را  به علت 3 کارته بودن در ترکیب خود نخواهیم داشت./مح

برچسب ها: تیم ، فوتسال ، جایگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار