مهدی مهدوی کیا، فوتبالیست نامدار کشورمان شب گذشته 13 اسفندماه با حضور در تماشاخانه سنگلج به تماشای نمایش "رویاهای رام نشده" نوشته و کار ایوب آقاخانی نشست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی تماشاخانه سنگلج، مهدی مهدوی کیا، کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال ایران، در بیست و پنجمین اجرای "رویاهای رام نشده"، به عنوان تازه ترین کار ایوب آقاخانی به تماشای این اثر نمایشی نشست. 

برپایه این گزارش، "رویاهای رام نشده" تاکنون پذیرای هنرمندانی چون سامان مقدم کارگردان سینما و تلویزیون، همایون ارشادی بازیگر سینما و تلویزیون، آناهیتا نعمتی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون و علی کریمی کارگردان سینما و محمد مطیع بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون شده و این نخستین ورزشکار نامداری است که این نمایش را تماشا می کند.
بر اساس این گزارش، "رویاهای رام نشده" اثری است که مجید مظفری پس از 22 سال دوری از صحنه تئاتر، این نمایش را برای بازگشت به صحنه تئاتر انتخاب کرده و از سوی دیگر، این اثر به عنوان نخستین حضور امیرعلی دانایی، بازیگر نقش فرماندار در مجموعه تلویزیونی "کلاه پهلوی" در تئاتر محسوب می شود.
در این نمایش بازیگران دیگری چون بهرام ابراهیمی، مجید جعفری، حبیب دهقان نسب، سینا رازانی، یعقوب صباحی، سام کبودوند، شکرخدا گودرزی، فریدون محرابی، نیکی مظفری، رامین ناصر نصیر و حمیدرضا نعیمی ایفای نقش دارند.
همچنین لادن سید کنعانی طراح صحنه و لباس، ارسلان آقاخانی طراح پوستر و بروشور، الهام صالحی طراح چهره پردازی، کیوان معتمدی طراح نور، محسن میرزایی آهنگساز، کوشا قربانی عکاس، هومن خدادوست دستیار اول و برنامه ریز و نیکی مظفری و مدیر تولید نمایش است.
علاقه مندان به تماشای این نمایش می توانند هرشب به غیر از روزهای شنبه، ساعت 20 به تماشاخانه سنگلج، واقع در ضلع جنوبی پارک شهر، خیابان بهشت مراجعه کرده و به تماشای این اثر نمایشی بنشینند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار