بیست و یکمین همایش بین المللی خلیج فارس صبح امروز در بندرعباس آغاز شد.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگارانبندرعباس ؛ استاندار هرمزگان در آغاز همایش بین المللی خلیج فارس گفت: خلیج فارس، خلیج دوستی و صلح میان همسایگان است و تلاش ما بر مبنای ایجاد رابطه برادرانه، ایمانی و انسانی با آنهاست.
 ابراهیم عزیزی افزود: امروز خوشحالیم که در آستانه تحول بزرگ عمرانی در استان هرمزگان میزبان بيست و يكمين همایش بين المللي خليج فارس هستیم.

استاندار هرمزگان گفت: خلیج فارس قله بزرگ تفکر و اندیشه ای است که همسان با تاریخ و قدمت تمدن بشریت همواره درخشیده و از درخشش آن، جهانیان بهره مند می شوند.

وی از خلیج فارس به عنوان خلیج صلح، دوستی، عدالت، برابری و پایمردی عنوان کرد و افزود: خلیج فارس فراتر از یک جغرافیا، مرز و منطقه، جایگاهی رفیع و همسان با فطرت بشریت است که در طول تاریخ نقطه امید و منظر دید آزادی خواهان بوده و تا ابد نیز می ماند.

وی اتفاقات مادی را اساس و مبنای تمام تمدن های پایان پذیر دانست و گفت: خلیج فارس آموزگار مردمان جهان برای حرکت به سمت کمال است.

استاندار هرمزگان همچنین با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه خلیج فارس پایگاه اسلام است، افزود: پایگاه اسلام یعنی پایگاهی که در قلب تمام مردمان جایگاه رفیعی دارد و پیام توحید و یکتا پرستی به همگان تعلیم می دهد./ب


برچسب ها: اغاز ، همایش ، بندرعباس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.