دبیر کمیسیون تحول اداری شهرستان رفسنجان گفت: 75 در‌صد از ادارات شهرستان رفسنجان بیش از 50 درصد در تکریم ارباب رجوع موفق بودند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، علی مظفری ظهر امروز در حاشیه جلسه شورای اداری شهرستان به تشکیل کمیته تحول اداری در رفسنجان در سال گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: هدف از این کمیته ایجاد تحول و استفاده بهینه از تمام امکانات و کار بیشتر در کمترین وقت است.

وی افزود: از مباحث بررسی شده در این مسئله شامل نظم و انضباط اداری‌، تکریم ارباب رجوع‌، دولت الکترونیک و ... بیشترین امتیازات را در مورد نظم و انضباط اداری و تکریم ارباب رجوع در بین ادارات داشتیم.

مظفری خاطر‌نشان کرد: هنوز 25 درصد ادارات باید در مورد نظم و انضباط اداری خود اهتمام ورزند.

وی بیان کرد: تکریم ارباب رجوع محوریت اصلی در ادارات است که 75 درصد از ادارات بیش از 50 درصد امتیاز کسب کرده‌اند، اما باید این درصد را بالاتر و به 100 در‌صد برسانند.

مظفری عنوان کرد: در بحث دولت الکترونیک باید تلاش شود و این قابلیت اجرایی بالایی که داریم ارتقا یابد.

وی گفت: ادارات باید به سمت و سویی پیش روند که در راستای رسالتی که بر عهده آنها است با وقت کمتر کار بیشتری انجام دهند و در این زمینه آموزش مهارت‌ها نیازی مبرم است که به چشم می‌خورد.

مظفری ابراز داشت: ادارات در تدوین برنامه‌های عملیاتی خود توجه زیادی داشته باشند تا سال آینده در بازدیدهایی که انجام می‌دهیم به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که شاهد تحولی نو و تاثیر‌گذار در ادارات  باشیم.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.