سارقان کابل های برق روز گذشته توسط پلیس شهریار دستگیر شدند.

سرهنگ خدادادی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: یک فقره پرونده سرقت کابل برق و ورود به عنف منزل به پلیس آگاهی غرب استان تهران با ارجاع و شاکی به همراه دو متهم به نام های کریم و نادر از کلانتری 13 امیریه به پلیس آگاهی معرفی شدند.

وی افزود: در بازجویی های پلیس یکی از متهمان با اعتراف به جرم خود بیان داشت با استفاده از یک دستگاه خودروی مسروقه اقدام به سرقت کابل های برق در شهرستان شهریار و ملارد می کردیم که در آخرین سرقت منزل در شهرک امریه دو دستگاه گوشی تلف همراه در داخل خودرو جای گذاشته و از محل متواری شدیم.

رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران در ادامه بیان داشت: گوشی های تلفن همراه بر جای مانده در صحنه سرقت، سرنخ تازه ای برای پلیس شد و با استفاده از آن یکی از همدستان سارقان به نام محمد دستگیر شد.

وی تصریح کرد: متهمان با اعتراف به جرم خود اذعان داشتند در شب حادثه پس از سرقت کابل برق هوایی در امریه مورد ظن ماموران گشت کلانتری واقع شده و با فرار در یک کوچه بن بست گیر افتادند و با زور سلاح سرد و قصد ورود به خانه یکی از ساکنان را داشتند که با سر و صدای صاحب خانه و کمک همسایگان خودرو را در کوچه رها و فرار کردند.

متهمان در بازجویی های پلیس به 9 فقره سرقت کابل برق و یک فقره سرقت اعتراف و با قرار قانونی روانه زندان شدند./ف

برچسب ها: برق ، سارق ، شهریار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار