جمعی از کارکنان شبکه جهانی الکوثر در مراسم غبارروبی حرم حضرت فاطمه معصومه (س) شرکت کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی الکوثر 35 نفر از مدیران و کارکنان شبکه الکوثر با سفر به شهر مقدس قم در مراسم غبارروبی حرم مطهر کریمه اهل بیت (ع) حضور یافتند.  
براساس این گزارش؛ در این مراسم معنوی و پرشور، علاوه بر کارکنان شبکه الکوثر جمعی از مدیران و کارکنان شبکه قرآن، گروهی از مدیران ارشد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه دکتر حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد، پور محمدی قائم مقام آن وزارت و شمقدری رئیس سازمان سینمایی کشور نیز حضور داشتند .ضمن اینکه وزیر کشورعراق نیز در راس هیئتی در این مراسم معنوی حضور داشتند.
در ابتدای این مراسم همه میهمانان با پوشیدن لباس خادمین برای غبارروبی آماده شده و با زمزمه و اشعاری در مدح کریمه اهل بیت (ع) و ادعیه ضمن غبارروبی از حرم حضرت فاطمه معصومه (س) به شستن غبار از دل و جان خود پرداختند .  
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم پوشیدن لباس خادمی حرم حضرت معصومه(س) را مایه عزت و افتخار دانست و گفت: انسان با تواضع و فروتنی در برابر آستان رفیع اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و اظهار ارادت و پیروی از ایشان، از معنویت و سعادت در دنیا و آخرت بهره مند می شود./ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار