مهمترین عناوین خبری باشگاه خبرنگاران که در روز چهار شنبه منتشر شده موضوعاتي چون: احتمال برپايي فتنه 92 با پرچم "عدالت، آزادی، ولایت و دفاع از امام زمان"، آمادگي كامل ملت ايران براي پاسخ به ياوه‌گويي‌هاي شيوخ عرب، سقوط سه جنگنده سعودي در تنگه هرمز، ادامه روند کاهشی قیمت خودرو در بازار، فراخوان مشمولان ديپلم و زيرديپلم براي اعزام به خدمت، "ویتامین 3‌" پنج شنبه هفته آینده به آخر خط می‌رسد و... است.

مهمترین عناوین خبری باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

احتمال برپايي فتنه 92 با پرچم "عدالت، آزادی، ولایت و دفاع از امام زمان"


 رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: فتنه 88 با ادعای دفاع از ملت و با پول آمریکا، انگلیس و غرب برپا شد، اما فتنه 92 ممکن است از داخل بوده و با توجه به برنامه‌ریزی‌ها، جهت‌گیری‌ها و پول‌هایی که خرج شده ممکن است با شعار دفاع از ولایت، امامت و دفاع از امام زمان حرکت کند.

آمادگي كامل ملت ايران براي پاسخ به ياوه‌گويي‌هاي شيوخ عرب


 عضو هيئت‌ رئيسه كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس گفت: اگر شيوخ عرب و امارات حرفي براي گفتن دارند فردا در جزاير سه‌گانه حضور يابند تا پاسخ خود را دريافت كنند.

نظرات مراجع و علما قطعا در طرح ساماندهي تعطيلات رسمي اعمال ‌مي‌شود


عضو هيئت رئيسه کميسيون حقوقي و قضايي مجلس با اشاره به مخالفت علما و مراجع تقليد با طرح ساماندهي تعطيلات رسمي كشور گفت: ما در مجلس نگراني علما، مراجع تقليد و همه صاحبنظران را رفع کرده و با توجه ويژه به اين نظرات به ساماندهي تعطيلات رسيدگي مي‌كنيم.

پيش نويس بيانيه 1+5 منتشر شد+ جزئيات

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/12/16/895332_493.jpg
کشورهای گروه ۱+۵ در پیش‌نویس بیانیه‌ خود گفت‌وگوهای قزاقستان را "مفید" توصیف کرده‌اند.

آموزش عناصر ارتش آزاد توسط ناتو براي حمله به مقر بشار اسد


 روزنامه كومسومولسكايا پراوداي روسيه در خبري از آموزش عناصر ارتش آزاد در خاك اردن توسط نيروهاي ناتو براي حمله به مقر بشار اسد خبر داد.

سقوط سه جنگنده سعودي در تنگه هرمز


روزنامه الديار لبنان از سقوط سه جنگنده عربستان سعودي در تنگه هرمز خبر داد.

حذف کشتی از المپیک تصمیم نهایی نيست

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/12/16/895801_411.jpg

ژاک روگ رئیس کمیته بین المللی المپیک طی نامه ای به علی آبادی، در خصوص ابرازنگرانی ایران به حذف احتمالی کشتی از بازیهای المپیک اعلام داشت: توصیه ارائه شده از سوی هیات اجرایی IOC تصمیم نهایی نمی باشد.

کلهر: با این برد روند رو به رشد پرسپولیس ادامه یافت


پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در بازی فیزیکی و بدون حاشیه ای از هر دو تیم فوتبال پرسپولیس و ذوب آهن شاهد بودیم برد، پرسپولیس در این بازی نشان داد که این تیم روند رو به رشدش را تداوم داده است.

خصوصی سازی مشکلات مالی ذوبی ها را برطرف می کند


 مجتبی فریدونی در خصوص عرضه سهام ذوب آهن گفت: بر اساس برنامه ریزی سازمان خصوصی سازی چهارشنبه 23 اسفند ماه بلوک سهام 56 درصدی ذوب آهن در فرا بورس عرضه می شود.

ادامه روند کاهشی قیمت خودرو در بازار/تندر 90 به مرز 33 میلیون تومان نزدیک شد

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/12/16/897077_668.jpg

طی چند روز گذشته به دلیل ایجار رکود در خرید و فروش، قیمت برخی از خودروهای پرتیراژ داخلی در بازار آزاد، ارزان‌تر از قیمت‌های رسمی این محصولات شد.

رشد شمار ميلياردرها در جهان

بر اساس تازه ترين رده بندي ثروتمندان جهان، در حال حاضر هزار و چهارصد و بيست و شش نفر در جهان ميلياردر هستند که اين رقم دويست نفر از رده بندي سال گذشته بيشتر است.

عرضه گسترده انواع برنج وارداتي از روز شنبه


سخنگوي ستاد تنظيم بازار نوروزي از عرضه گسترده انواع برنج وارداتي شامل برنج هندي، آرژانتيني، تايلندي و آپاچي از روز شنبه در شبکه توزيع منتخب و بويژه تعاوني هاي توزيع خبر داد و گفت: قيمت اين برنج ها به ترتيب سه هزار و 600 تومان، دو هزار تومان، دو هزار و 50، هزار و 330 تومان در شبکه فروش است.

اجرای طرح تشدید برخورد و مبارزه با گرانفروشان و محتكران


 معاون حقوقی و اجرای احکام تعزیرات استان تهران از اجرای طرح تشدید برخورد با گران فروشان و محتکر کنندگان خبر داد.

فراخوان مشمولان ديپلم و زيرديپلم براي اعزام به خدمت


 كليه مشمولان ديپلم و زير ديپلم داراي برگ آماده به خدمت به تاريخ نوزدهم اسفند ماه سال جاري براي اعزام به خدمت فراخوانده شدند.

تاکيد مقام معظم رهبري بر کاهش سوانح و تلفات رانندگي
فرمانده نيروي انتظامي با اشاره به اينکه سوانح رانندگي در گذشته مغفول مانده بود، گفت: مقام معظم رهبري (مدظله العالي) همواره بر کاهش سوانح و تلفات رانندگي تاکيد ويژه داشته اند.

دانشگاه تهران رتبه اول تولید علم ISC را به خود اختصاص داد

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/12/16/894209_423.jpg
 میزان تولید علم دانشگاه های کشور در ISC منتشر شده چنانچه دانشگاه تهران و تربیت مدرس رتبه اول و دوم را به خود اختصاص داد.

اختصاص 5 میلیارد دلار از اعتبارات برای تولید دارو


معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: طی جلسه ای که صندوق توسعه ملی داشتیم اعلام شد تا 5 میلیارد دلار از اعتبارات برای تولید دارو اختصاص داده می شود.

آخرین مهلت دریافت کارت آزمون دکتری/ 69درصد داوطبان کارت خود را دریافت کرده اند


 آخرین مهلت دریافت کارت آزمون دکتری 92 فردا 17 اسفند ماه اعلام شده و تاکنون 150 هزار 321 داوطلب کارت ورود به جلسه خود را دریافت کرده اند.

"رسوایی‌" به لحظه سال نو کشیده شد

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/12/16/897287_787.jpg

 "علی ضیاء‌" مجری اصلی برنامه لحظه تحویل سال نو از شبکه سه سیما میزبان عوامل "رسوایی‌" خواهد بود.

"ویتامین 3‌" پنج شنبه هفته آینده به آخر خط می‌رسد


"ویتامین 3‌" برنامه‌ی شبکه‌ی سه سیما، هفته آینده پنج شنبه 24 اسفند به پایان می رسد.

مجریان برنامه تحویل سال 92 شبکه تهران چه کسانی هستند؟


مردم هنرمندان عرصه موسیقی و بازیگری تلویزیون را با ارسال پیامک تا 28 اسفند برای برنامه تحویل سال 92 در شبکه تهران خودشان انتخاب می‌کنند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار