بخشدار مرکزی بیجار با اعلام تشکیل ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی از آمادگی این شهرستان برای پذیرش مهمانان نوروزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سنندج، گل‌محمدی در جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی این شهرستان به ضرورت برنامه‌ریزی مناسب در راستای تسهیلات نوروزی اشاره کرد و اظهار داشت: شهرستان بیجار طی چند سال گذشته به دلیل مرکزیت تردد به شهر تجاری بانه مقصد بسیاری از گردشگران داخلی بوده و ادامه این روند و افزایش آن، نیازمند همراهی و همکاری دستگاه‌ها و استقبال و پذیرایی شایسته از مهمانان شهر است.
وی افزود: مسئولان  اجرایی باید در بخش گردشگری و ستاد سفرهای نورزی با برنامه‌ریزی مناسب و استقبال شایسته از مسافران نوروزی در راستای شناسایی بیجار گروس و رقم‌زدن خاطره‌ای خوش از سفر به این شهرستان برای مردم، گام بردارند.
گل‌محمدی از آمادگی اماکن عمومی شهرستان برای استقبال از مسافران اشاره و خاطرنشان کرد: در حال حاضر علاوه بر هتل‌ها و مسافرخانه‌ها، آموزش و پرورش و مساجد شهرستان نیز از تجهیزات و تشکیل ستاد برای اسکان مسافران در ایام نوروز 92 اعلام آمادگی کرده‌اند.
وی اعلام کرد: برای راهنمایی مهمانان نوروزی ایستگاه‌های اطلاع‌رسانی در ورودی شهرها مستقر شده و در قالب بروشورهای معرفی اماکن شهرستان، نقشه برای راهنمایی میهمانان توزیع و گشت‌هایی با هدف برخورد قاطع با متخلفین در نظر گرفته شده است تا مسافرین با خاطره خوب و خیال آسوده از دیار گروس به سفر خود ادامه دهند.
گل‌محمدی اضافه کرد: کمپ‌های مشترک اطلاع‌رسانی با همکاری هلال‌احمر، نیروی انتظامی و میراث فرهنگی در مبادی ورودی‌های شهرستان، کتابچه راهنمای سفر استان را در اختیار مسافران قرارداده تا آثار تاریخی، مناطق گردشگری و صنایع دستی استان و شهرستان به مسافران معرفی شود.
وی در پایان گفت: آماده‌سازی سفره هفت‌سین در ورودی شهر مسیر دیواندره - بیجار یکی دیگر از کارهای ستاد برای فراهم آوردن فضایی بانشاط برای استقبال از مهمانان نوروز است./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.