رئیس اداره روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر از آمادگی این واحد دانشگاهی جهت ارائه خدمات به مسافران نوروزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ،حسن بالاگر در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی فرمانداری اهرگفت: تمهیدات لازم در پارکینگ بزرگ ورودی دانشگاه فراهم شده تا مسافرین عزیز بتوانند در ایام نوروز دراین مکان نسبت به استقرار چادر اقدام نمایند.

وی، گفت: مسجد بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر نیز که به عنوان بزرگترین مسجد دانشگاهی شمالغرب کشور امسال افتتاح شده همراه با وضوخانه و سرویس های بهداشتی و سایر امکانات در طول ایام نوروز در ورودی شهرستان اهر آماده برای ادای فریضه نماز مسافرین و گردشگران نوروزی می باشد.

عضو هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان اهر همچنین از چاپ نقشه راهنمای گردشگری شهرستان اهر همراه با جاذبه های تاریخی و آثار گردشگری داخل و خارج شهرستان و مکانهای مورد نیاز گردشگران دراین نقشه توسط این دانشگاه خبر داد و افزود: این نقشه های راهنما در ورودی های شهر اهر و مقابل دانشگاه در اختیار مسافرین و گردشگران داخلی و خارجی قرارمی گیرد.

وی، به جاذبه های گردشگری شهرستان اهر و آثار تاریخی منحصر به فرد آن اشاره کرد و بقعه شیخ شهاب الدین اهری، بازار تاریخی اهر، مسجد جامع، خانه دکتر قاسم اهری، کاروانسرای شاه عباسی گویجه بئل، قلعه پشتاب، نقدوز و موزه ادب و عرفان که در محل بقعه شیخ شهاب الدین به عنوان تنها موزه ادب و عرفان آذربایجان شرقی اشاره کرد و اظهار امیدواری نمود گردشگران نوروزی با حضور دراین مناطق از جاذبه های گردشگری شهرستان دیدن نمایند.

مسئول کمیته خبری ستاد تسهیلات نوروزی همچنین گفت: با تمهیدات و هماهنگی ستاد مدیریت بحران و فرمانداری اهر اکثر روستاهای مناطق زلزله زده که در زلزله اخیر بازسازی شده اند در مسیر جاده اهر- ورزقان و اهر – تبریز آماده بازدید مسافران نوروزی و گردشگران داخلی و خارجی می باشد. /س

برچسب ها: دانشگاه ، آزاد ، اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.