معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی زابل گفت: با توجه به نگرانی بعضی از همشهریان به موضوع کمبود شیرخشک به علت اشکال فنی تولید برند‌های مخصوص پیش آمده است.

خدیجه حمیدیان  بیان کرد: با بیان اینکه کمبود شیرخشک مختص این استان نبوده و موضوعی کشوری است، گفت: به علت اشکال فنی در خط تولید برند‌های شیرخشک آپتامیل و ببلاک، دچار کمبود برند‌های مذکور شده‌ایم و موجودی کارخانه از همان ابتدا سهمیه‌بندی شده و بر اساس پلن با اولویت استان‌های دچار کمبود بحرانی توزیع می‌گردد.
 
وی ادامه داد: در این میان نیاز است تا با استفاده از برند‌های جایگزین شیرخشک رگولار نظیر نان و بیومیل که در اکثر داروخانه‌های سطح منطقه سیستان موجود است این کمبود مقطعی را پشت سر بگذاریم تا کمبود تولید جبران شود.
 
حمیدیان افزود: با تلاش و پیگیری‌های سازمان غذا و دارو ان‌شاءالله کمبود اشاره شده در مهرماه برطرف خواهد شد و توزیع به حالت عادی باز خواهد گشت.
 
 معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی زابل تأکید کرد: همشهریان عزیز می‌توانند سؤالات و شکایات خود در خصوص تهیه انواع شیرخشک را از طریق شماره‌تلفن ۰۵۴۳۲۲۲۱۸۸۷ با همکاران ما در واحد نظارت و ارزیابی فرآورده‌های طبیعی، سنتی، مکمل و شیرخشک معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی زابل در میان بگذارند و همچنین ضمن مراجعه حضوری از طریق گروه "ارتباط با ما - معاونت غذا و دارو دانشگاه زابل" در بستر پیام‌رسان سروش و بله راهنمایی جهت تهیه شیرخشک مدنظر را دریافت نمایند.

برچسب ها: شیرخشک ، علوم پزشکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار