استاندار چهارمحال و بختیاری، از مسئولان خواست تا تحریم ها و فشارهای مختلف اقتصادی دشمن بر کشور را برای مردم تبیین کنند تا با مشارکت مردم نظام از این مانع دشمن نیز عبور کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

علی اصغر عنابستانی، در جمع شورای های اسلامی شهر و روستای استان چهارمحال و بختیاری گفت: کشور هم اکنون در شرایطی قرار دارد که باید همه مسئولان، اختلافات را کنار گذاشته و با همبستگی برای اداره مملکت بیشتر تلاش کنند.

وی افزود: تلاش زیادی برای کاهش فشار تحریم های دشمن انجام می شود، اما اگر تحریم ها برای مردم تبیین نشود، نمی توان بخوبی با آنها مقابله کرد.

عنابستانی اظهار داشت: ملت ایران، مردمان روزهای سخت هستند و می توانند با وجود تحریم ها کشور را بسازند و با سرعت راه تکامل را طی کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: فشارهای بیرونی امروز به اوج خود رسیده و مردم ایران در 34 سال گذشته الگوی یک نظامی سیاسی را ارائه کرده که با مخالفت دشمنان روی پای خود ایستاده و به سمت موفقیت با شتاب در حرکت است.

وی افزود: ایران در سال های اخیر در حوزه های مختلف دنیا جزو کشورهای برتر قرار گرفته و این نشان دهنده آن است که برخلاف نگاه مادی گرایانه حاکم بر دنیا، الگوی جمهوری اسلامی موفق بوده است.

عنابستانی اظهار داشت: مشکلات و فتنه هایی که امسال ملت ایران پشت سر گذاشت، معادل سختی و مشقاتی بود که در سال دهه 60 بر ایران حاکم بود.

وی، با بیان اینکه امروزه ایران درگیر جنگ اقتصادی است گفت: گذشتن از بحران اقتصادی در ایران نیازمند بصیرت است.
عنابستانی افزود: برخی تفرقه ها، عبور از تحریم های دشمن را دشوار کرده است./س

برچسب ها: تحریم ، دشمن ، مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.