رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شوشتر از توزیع 40 تن مرغ دولتی در بازار شوشتر خبر داد و گفت: نظارت بر بازار تشدید شده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،مسعود رجب‌زاده اظهار کرد: توزیع مرغ با قیمت مصوب دولتی در بازار از روزهای گذشته آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه توزیع مرغ همچنان ادامه خواهد داشت، افزود: توزیع مرغ در بازار شوشتر تا شب عید ادامه خواهد داشت و مشکلی برای تامین وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: تلاش شده است در توزیع مرغ تمرکز زدایی شود و در هر منطقه‌ای از شهر یک توزیع کننده را مشخص کرده‌ایم.

*توزیع برنج دولتی در دستور کار است

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شوشتر گفت: توزیع برنج دولتی در روزهای آینده در دستور کار قرار گرفته است و به این دلیل در تلاش هستیم تا برنج هندی با قیمت دولتی را برای توزیع در سطح شهر شوشتر خریداری کنیم.

وی افزود: تاکنون در سطح شهرستان شوشتر سه نوبت به صورت گسترده برنج توزیع شده و بار دیگر در آستانه نوروز توزیع برنج دولتی در دستور کار قرار گرفته است.

رجب‌زاده تصریح کرد: توزیع برنج به عاملان فروش و در مناطق مختلف شهری سپرده می‌شود و در این باره در حال برنامه‌ریزی هستیم.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شوشتر ادامه داد: قرار است توزیع برنج دولتی اوایل هفته آتی در شوشتر آغاز شود، البته در این باره به مردم اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی اظهار کرد: توزیع برنج دولتی با قیمت هر کیسه 38 هزار و 500 تومان و مرغ نیز کیلویی 4 هزار و 850 تومان خواهد بود و درباره توزیع اقلام با قیمت مصوب دولتی نظارت زیادی بر عاملان فروش می‌شود.
برچسب ها: خوزستان ، شوشتر ، مرغ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.