در حالیکه شورای رقابت دستورالعمل نهایی تعیین قیمت خودرو را فردا اعلام می کند ، دبیر انجمن خودروسازان عنوان کرده که اگر این دستورالعمل مبنی بر کاهش قیمت ها باشد از آن پیروی نمی کنیم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران ، بنابه گفته رییس شورای رقابت ، دستورالعمل نهایی تعیین قیمت خودرو فردا اعلام می شود و به طور قطع ، بنابر این دستورالعمل قیمت انواع خودرو کاهش خواهد یافت.
پژویان تاکید کرده است ، خودروسازان ملزم به اجرای این دستورالعمل هستند و در صورتی که از اجرای آن خودداری کنند،طبق قانون مجازات‌های مختلفی از جمله جزای نقدی، تغییر مدیریت و ... برای آنها در نظر گرفته می شود. 
وی با بیان اینکه براساس بررسی‌های ما قطعا میزان کاهش قیمت خودروهای داخلی بیش از پنج درصد کاهش یافته فعلی خواهد بود، خاطرنشان کرد: چندی پیش رییس‌جمهوری به هیات دولت ابلاغ کرد که تعیین دستورالعمل قیمت‌گذاری خودرو با شورای رقابت بوده و دخالت هر نهاد و وزارتخانه دیگری از جمله سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در این فرایند غیرقانونی است.
بر اساس این گزارش نعمت بخش دبیر انجمن خودروسازان نیز در رابطه با اعلام شورای رقابت مبنی بر کاهش قیمت خودرو با ابلاغ دستورالعمل قیمت‌گذاری این شورا، اظهار داشت: ‌قیمت خودرو مطمئنا بیشتر از این کاهش نخواهد یافت.
وی ادامه داد: به عنوان نماینده حدود 800 هزار پرسنل شاغل در صنعت خودرو و قطعه اعلام می‌کنم که در صورتیکه دستورالعمل شورای رقابت مبتنی بر کاهش بیشتر قیمت خودرو باشد به هیچ وجه به آن عمل نخواهیم کرد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار