تحویل سال را با برنامه ی 5 ساعته "عطر قرآن، بوی بهاران" از ساعت 11 صبح تا یک ساعت پس از تحویل سال همراه رادیو قرآن باشید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی رادیو قرآن؛ تحویل سال، تحول همه ی طبیعت است به سوی خوبی ها و بهترین خوبی ها و زیبایی ها از آن خداوند است  و در این لحظه دل ها به سوی زیبایی ها گرایش یافته و نگاه  ها در کلام آسمانی گره می خورد و باز گرمای ملایم و فرحبخش روز های آفتابی بهار در باغ و راغ و کشتزار ها به سبزه و گلها و درختان بشارت میدهد تا از خواب سنگین زمستان بیدار شوند و روح تازه بخود گیرند و آنگاه این نوای جانبخش را ساز بدارند و یاد کنند از کسی که خورشید را روشنایی بخشید و ماه را تابان قرارداد و برای آن، منزلگاهی مقدر کرد تا عدد سالها و حساب کارها را بدانیم در این زمان است که شنوندگان رادیو قرآن همراه با تحول طبیعت  با ویژه برنامه "عطر قرآن، بوی بهاران" همسفر شده و در کلام الهی تاملی خواهند داشت.

عوامل برنامه "عطر قرآن، بوی بهاران" زمانی که دستان پرنوازش بهار، طبیعت خفته را از خواب بیدار می سازد و زمین و درخت رازهای رنگارنگ و عطرآگین خویش را نثار نگاه ما می کنند،  در سال جدید خورشیدی با ایجاد فضایی معنوی لحظه تحویل سال را  به جشن می نشینند  و در ارتباط مستقیم با  حرم عبدالعظیم حسنی  سال را تحویل می کنند اذان و تلاوت پیش از اذان ظهر به طور مستقیم از حرم عبدالعظیم حسنی پخش می شود و برای اقامه نماز از طریق امواج به حرم حضرت معصومه (س) در قم سفر می کنیم.

در این برنامه شنوندگان از طریق امواج، سفری به با اماکن  مقدسی چون مدینه النبی، کربلا مشهد مقدس، شاهچراغ در  شیراز وحرم حضرت معصومه (س) در قم خواهند داشت و همراه با قاریان قرآن کریم  و رتبه داران قرآنی خاطرات نوروزی را ورق می زند.

پخش حدیث کساء، گفتگو با همکاران برنامه ساز رادیو قرآن و بیان خاطرات برنامه سازی در شبکه رادیویی قرآن، بیان موفقیت های شبکه در سال 91، بیان خاطرات نوروزی رزمندگان در قالب طنز جبهه، پرداختن به زندگی و شخصیت درگذشتگان قرآنی سال 91 از بخش های دیگر برنامه "عطر قرآن، بوی بهاران" است.

در برنامه "عطر قرآن، بوی بهاران" تلاوت های هفت سین قرآنی از شاهکارهای تلاوت قاریان برجسته جهان اسلام تقدیم شنوندگان می شود ودر ارتباط تلفنی با  "راه پیما " از راویان راهیان نورشنوندگان سفری معنوی به مناطق جنگی خواهند داشت.

گزارش از تولد اولین نوزاد در سال جدید، گفتگو با فرمانده ناو جنگی ایران که از چین  باز می گردد، تماس با شنوندگان همیشگی رادیو قرآن,پخش کلام امام، رهبری، آیت ا...بهجت  و دیگر بزرگان دین درخصوص نوروز و بهار طبیعت و جان از بخش های متنوع برنامه "عطر قرآن، بوی بهاران" است.

برنامه "عطر قرآن، بوی بهاران" کاری از گروه قرآن و اطلاع رسانی و امور مجازی است که  به سردبیری مریم کلانتری و تهیه کنندگی سیدنورالدین سجادی و گویندگی محمد مطلب از ساعت 11 ظهر روز 30 اسفندماه به مدت 300دقیقه به استقبال بهار می رود./ي2 
برچسب ها: رادیو ، قرآن ، بوی بهار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار