فرمانده انتظامي استان زنجان در حاشيه بازديد از يگان هاي انتظامي شهرستان خدابنده گفت: بزرگترين پشتوانه پليس رضايت مردم از عملكرد و اقدامات اين نيرو است.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران  از  پايگاه خبري پليس ، سرهنگ عليرضا صالحي افزود: كليه تلاش ها و اقدامات پليس براي جلب اعتماد و رضايت مردم صورت مي گيرد و بايد در اين زمينه تلاش كرد. 
وي ادامه داد: امنيت يك توليد جمعي است و همه اقشار مختلف جامعه بايد در راستاي تحقق امنيت پايدار گام بردارند و سهم خود را به نحو مطلوب ايفا كنند. 
اين مقام مسئول تصريح كرد:پليس زنجان در ايام تعطيلات نوروزي با بهره گيري از كليه امكانات خود تلاش گسترده ايي را براي ايجاد امنيت مطلوب در سطح جامعه به كار گرفته است . 
صالحي گفت: تفكيك گشت هاي 110 از گشت هاي كلانتري ها را در ايام نوروز براي پيشگيري از وقوع جرائم بسيار موثر بوده و در سال جاري طرح امنيت محله محور را در استان پيگيري خواهيم كرد. 
فرمانده انتظامي استان با اشاره به اينكه طرح نوروزي پليس يك رزمايش بزرگ مشاركت مردم و پليس به شمار مي رود ، تصريح كرد: همراهي و مشاركت مردمي با پليس يكي از مهمترين دستاوردهاي اين نيرو است كه در سال جاري به دنبال گسترش اين تعاملات هستيم./ف
برچسب ها: فرمانده ، زنجان ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار