هشدار مدير مسجدالاقصي:

رژيم صهيونيستي در پي افزايش محدوديت براي نمازگزاران فلسطيني

"ناجيح بكيرات" مدير مسجد الاقصي روز گذشته نسبت به افزايش سخت گيري ها و اعمال محدوديت بر نمازگزاران فلسطيني و مسلمان در آن مكان مقدس مذهبي و تاريخي هشدار داد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري معا، وي در اين باره به خبرنگار خبرگزاري معا گفته است كه شهرك نشينان افراطي صهيونيست خواهان ورود به محوطه و داخل مسجد الاقصي هستند.

او همچنين اظهار داشته كه رژيم صهيونيستي قوانين نظامي اي را عليه شهروندان فلسطيني نمازگزار و روحانيون مسجد الاقصي وضع كرده و از ورود آنان به آن مكان مذهبي ممانعت بعمل مي آورد. بكيرات نيز خود از ماه اكتبر به دستور مقامات رژيم صهيونيستي از ورود به مسجد الاقصي منع شده است.

نظاميان رژيم صهيونيستي مدعي شده اند كه حضور اين شخصيت برجسته مذهبي فلسطيني در مسجد الاقصي تهديدي امنيتي عليه‌ان رژيم محسوب مي شود و براي شش ماه ديگر نيز منع ورود وي به مسجد الاقصي را تمديد كرده اند. طبق اين دستور ظالمانه وي خاطر نشان ساخته كه مي بايستي "حداقل تا فاصله 20 متري از مسجد الاقصي دور بماند و نقشه اي نيز براي مناطقي كه وي حق ورود به آنجا را ندارد از سوي صهيونيست ها تهيه شده است."

بكيرات خاطر نشان ساخت كه در سال 2004 ميلادي نيز نظاميان صهيونيست 217 فلسطيني را وارد به خروج از مسجد الاقصي نمودند و در اين ميان 65 نفر از آنان دانشجو و استاد بوده اند. بكيرات از سال 1977 ميلادي در وزارت اوقاف فلسطين مشغول به كار بوده است.

آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار