بر اساس مصوبه هیات امنای سازمان اسناد و کتابخانه ملی، در سال 92، عضوپذیری از پژوهشگران و مراجعان دقیقاً به تعداد ظرفیت تالارها است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران، بر این اساس، کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد به بالا می توانند با در دست داشتن گواهی مدرک تحصیلی از دانشگاه مربوطه و اصل کارت ملی برای ثبت نام مراجعه نمایند. هم چنین پژوهشگران و محققانی که مدرک آن ها پایین تر از کارشناسی ارشد است، می توانند با معرفی نامه از سوی نهاد و سازمان متبوع از امکانات و منابع کتابخانه ملی بهره مند شوند. 
همچنین کارت عضویت افرادی که مدرک تحصیلی آنان پایین تر از فوق لیسانس است، تا پایان زمان اعتبار کارت فعلی می توانند از منابع و امکانات کتابخانه ملی استفاده کنند و پس از آن در صورت احراز شرایط جدید عضویت تمدید می شود. 
هم چنین طلاب شاغل در سطح سه حوزه، حافظان کل قرآن کریم، اهداکنندگان مجموعه های نفیس به سازمان اسناد و کتابخانه ملی و اعضاء درجه یک خانواده، جانبازان، ایثارگران و اعضای درجه یک خانواده شهدا، جانبازان وایثارگران، قهرمانان ورزشی ملی و جهخانی و بازنشتگان دولت با داشتن حداقل مدرک کارشناسی و یا معادل در حیطه عضویت عمومی کتابخانه ملی قرارمی گیرند./ي2
برچسب ها: کتابخانه ، ملی ، عضو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار