مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شاهرود از اجرای طرح‏های عمرانی در روستای محروم سطوه شاهرود خبر داد و گفت: فرهنگ جهاد و خدمت‌رسانی به مردم مناطق محروم باید در جامعه گسترش یابد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،محمد جلیلی در حاشیه اعزام گروه‌‌های جهادی دانشجویی به منطقه طرود شاهرود بیان کرد: اقشار مختلف مردم در کنار مسئولان امر باید نسبت به کمک‌رسانی و محرومیت‌زدایی مناطق محروم توجه ویژه داشته باشند.

وی افزود: خوشبختانه حس نوع‌دوستی و کمک‌رسانی به اقشار ضعیف و رفع محرومیت‌ها بین آحاد مردم وجود دارد و حس نوع‌دوستی مردم را به عینه در حوادث و وقایع مختلف شاهد بوده‌ایم.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شاهرود بیان داشت: اردوهای جهادی دانشجویان دانشگاه‌های سراسر استان سمنان در راستای فرهنگ‌سازی و خدمت‌رسانی به مردم، رفع محرومیت‌ها، ‌افزایش روحیه ایثارگری و ازخودگذشتگی برگزار می‌شود.

جلیلی با اشاره به اینکه اردوهای جهادی دانشجویان در منطقه طرود تا 15 اسفند ماه ادامه دارد، بیان داشت: اقدامات عمرانی و فرهنگی گروه جهادی «شهید حسن عامری» در حال حاضر در دو روستای طرود و سطوه انجام می‌شود.

وی افزود: این اردوها در دو عرصه عمرانی توسط برادران و فرهنگی به همت خواهران اجرا می‌شود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شاهرود، اقدامات فرهنگی خواهران را ارائه مهارت‏های روزنامه‌نگاری، آموزش قرآن، نقاشی، خطاطی و خیاطی عنوان کرد.

جلیلی تعمیر و بازسازی غسال‏خانه طرود، تجهیز پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی(ره) به لحاظ سرویس بهداشتی و حمام، احداث منبع آب در امامزاده پیرمردان واقع در 20 کیلومتری روستای طرود، برق‌کشی و بازسازی مسجد روستای سطوه را از جمله اقدامات عمرانی عنوان کرد.

وی یادآور شد: مردم مناطق طرود با ابراز خرسندی و استقبال از اقدامات جهادی جهادگران دانشجوی بسیجی، خود نیز به فعالیت می‌پردازند.

 در آغازین روزهای اعزام گروه‌ جهادی به منطقه طرود سرکشی توسط فرمانده سپاه شاهرود، مسئول بسیج سازندگی و مسئول بسیج مهندسین سپاه شاهرود انجام شده است.
برچسب ها: بسیج ، سازندگی ، شاهرود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.