حضور رابطه ها باعث شده كه بسياري از جوانان پشت درب هاي بسته بازيگري بمانند.


سعيد رضايي بازيگر نقش "شاهين" در سريال "تكيه بر باد" با ابراز گلايه اي از دست اندركاران سينما در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: معتقدم بايد بيشتر به جوان ها نگاه شود ولي ديده شده كه بيشتر نويسندگان نقش ها را براي پيشكسوتان عرصه بازيگري مي نويسند.
 
وي ادامه داد: من خود در كنار پيشكسوتان آموختم ولي معتقدم حضور هميشگي آن ها در تمامي سريالها شايد از تنوع تصوير كم كند.
 
رضايي ضمن ابراز خرسندي از حضور دو نسل متفاوت بازيگري در مجموعه "تكيه بر باد" گفت: "تكيه بر باد" مجموعه اي بود كه دو نسل بازيگري به خوبي در كنار هم به ايفاي نقش پرداخته و خوشبختانه تلاش آن ها نيز مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.
 
وي خطاب به بزرگان عرصه بازيگري اظهار داشت: جوان هاي لايق و با استعداد به دليل وجود روابط پشت دربهاي ورود به عرصه تصوير مانده اند كه اميدواريم مسئولان هم بهاي بيشتري به آنان بدهند.
 
اين بازيگر با اشاره به مجموعه "شايد براي شما هم اتفاق بيفتد" افزود: حضور عوامل بسيار در اين مجموعه باعث شد تا استعداد عده اي شكوفا شود و من نهايت تشكر را از مديران شبكه تهران دارم.
 
*"عشق ساندويچي" با مضموني طنز مي آيد
رضايي با اشاره به حضورش در تله فيلم "عشق ساندويچي" گفت: "عشق ساندويچي" به زندگي چهار جوان مي پردازد كه با همه ناكارآمي خود دست به سرقت مي زنند.
 
وي خاطر نشان كرد: تله فيلم "عشق ساندويچي" به زودي از رسانه هاي تصويري و به كارگرداني مجيد وحيديان روانه بازار مي شود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار