فرمانده مرزباني استان كرمانشاه گفت: افزايش 30 درصدي ردزني، كمين و گشت زني مرزداران در راستاي كنترل مؤثر مرزها چشم گير بوده است.

سرداركيومرث شيخي در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران با بيان اهم اقدامات مرزداران استان در سال 1391 از عزم جدي مرزداران در حراست از مرزهاي ايران اسلامي در سال جديد سخن گفت و اظهار داشت؛ همچون سال هاي پيش مرزداران با عزمي راسخ در حراست و پاسداري از مرزهاي ايران اسلامي و دفاع از حقوق مرزنشينان از هيچ تلاشي دريغ نخواهند كرد.   
وي گفت: در سال گذشته قريب به 200 هزار پاكت سيگار خارجي قاچاق و بيش از 27 هزار قوطي و بطري انواع مشروبات الكلي از قاچاقچيان كه قصد وارد نمودن آنها به داخل مرزهاي ميهن اسلامي را داشتند كشف شده است.   
سردار شيخي; تصريح نمود: در سال91 مأموران مرزي استان تا اين لحظه از خروج غيرقانوني چهار هزار و 600 رأس احشام جلوگيري نموده اند و همچنين در همين مدت بالغ بر 570 دستگاه رسيور و تجهيزات دريافت امواج ماهواره‌ از قاچاقچيان كشف و ضبط شده است.
فرمانده مرزباني استان كرمانشاه در بخش ديگري از سخنان خود از افزايش 30 درصدي ردزني، كمين و گشت زني مرزداران در راستاي كنترل مؤثر مرزها خبر داد.   
وي در پايان با تبريك آغاز سال نو به ملت شريف ايران و به ويژه مرزداران ايران اسلامي امنيت موجود در مناطق مرزي استان را نتيجه تلاش و زحمات مرزداران استان كرمانشاه و تعامل آنان با مرزنشينان كه مرزبانان واقعي كشور هستند دانست و ابراز اميدواري كرد كه سال جديد تؤام با موفقيت و سربلندي ايران اسلامي در همه عرصه ها باشد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار