رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: 12 فروردین تداعی‌گر نوین از احیای اسلام ناب محمدی (ص) در سراسر گیتی بود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / حجت‌الاسلام ولی نظر‌پور در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه‌های یوم‌الله 12 فروردین سالروز تثبیت جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: نهال مقدس انقلاب اسلامی که در سال 57 با اهدای خون هزاران جوان آزادیخواه ایران و به رهبری امام راحل (ره) به ثمر نشست، عاقبت پس از گذشت 50 روز از پیروزی غرور‌آفرین جمهوری اسلامی ایران در 12 فروردین 58 زمینه یک همه‌پرسی تاریخی فراهم شد.

وی ادامه داد: ملت قهرمان ایران اسلامی با رأی 98.2 درصدی به حکومت جمهوری اسلامی، جهانیان را در بهت و حیرت فرو برد و اولین مشارکت جدی با حضور حداکثری در طول تاریخ جهان در تعیین سرنوشت ملت بسیار تأثیر‌گذار و با اهمیت بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل خاطرنشان کرد: در 12 فروردین‌ماه 58 بساط حکومت 2500 ساله ستمشاهی از سرزمین ایران اسلامی برچیده شد و نظامی مبتنی بر مدل حکومت اسلامی که در رأس آن ولی فقیه عادل قرار گرفته بود، شکل گرفت که تداعی‌گر اسلام ناب محمدی (ص) در سراسر گیتی بود.

حجت الاسلام نظر‌پور تصریح کرد: پس از سپری شدن سال‌ها انتظار، کشور ما از یوغ استکبار و استعمارگران رهایی یافت و شعار شیرین و زیبای استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی تحقق یافت.

وی با اشاره به اهمیت 12 فروردین در تاریخ انقلاب اسلامی عنوان کرد: حضرت امام خمینی (ره)از این روز به عنوان عید ملی – مذهبی مردم ایران و روز نخستین حکومت الله نام بردند که ما نیز ضمن تبریک فرارسیدن یوم‌الله 12 فروردین در سال حماسه سیاسی و اقتصادی اعلام می‌کنیم که در پاسداشت این روز در صحنه و میدان عمل حاضر هستیم./ع

برچسب ها: اردبیل ، احیای ، اسلام ، ناب ، محمدی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.