معاون نظارت بر قوانين رئيس‌جمهور با بيان اينكه فيلم رسوايي خوب و قابل دفاع است، گفت: سوژه‌اي که اين فيلم به آن پرداخته و پيام مستقيم و غيرمستقيمي که دارد خوب بود و قابل دفاع است.

حجت‌الاسلام "سيد محمدرضا ميرتاج‌الديني" در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛ به فيلم "رسوايي" ساخته مسعود ده‌نمکي اشاره کرد و گفت: بنده  فيلم رسوايي را ديده‌ام و به نظرم فيلم خوبي است.

وي افزود: سوژه‌اي که اين فيلم به آن پرداخته و پيام مستقيم و غيرمستقيمي که دارد خوب بود و قابل دفاع است.

معاون نظارت بر قوانين رئيس‌جمهور اظهار داشت: ممکن است اين فيلم يک سری ملاحظات در برخي سکانس‌ها داشته باشد که اگر آن‌ها را رعايت مي‌کرد کامل‌تر مي‌شد، ولي در مجموع فيلم خوبي است.

ميرتاج‌الديني در ادامه خاطرنشان کرد: در اين فيلم روحانيت نقش تربيتي براي قشر جوان و مخاطبيان داشته و آقاي ده‌نمکي اين جرات را دارند که وارد چنين مقولاتي شود.

وي افزود: استفاده از زبان زيباي هنر و بازيگران خوب از ديگر ويژگي‌هاي فيلم "رسوايي" به شمار مي‌رود.

ميرتاج‌الديني هم‌چنين به مباحث عرفاني و اعتقادي اين فيلم اشاره کرد و گفت: بيان موضوعات معنوي و عرفاني کار هنرمندانه و ظريفي است که اين فيلم به آن اشاره مي‌کند.

وي در پايان تاکيد کرد: ترسيم مباحث عرفاني با ظرافت و هنرمندي در فيلم "رسوايي" جمع شده و جاي تشکر دارد.

لازم به ذكر است؛ فيلم رسوايي به کارگرداني، نويسندگي و تهيه‌كنندگي مسعود ده‌نمكي و با بازي اكبر عبدي، محمدرضا شريفي‌نيا، الناز شاكر دوست و... در سي و يكمين جشنواره فيلم فجر اكران شد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار