آغاز رقابت مسابقات روبوکاپ تهران

هشتمین دوره مسابقات بین المللی روبوکاپ آزاد ایران از امروز کار خود را در نمایشگاه بین المللی تهران آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران؛امروز با حضور معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین نائب رئیس مجلس شورای اسلامی و با حضور رياست دانشگاه آزاد اسلامی واحد  قزوین دکتر موسی خانی هشتمین دوره مسابقات بین المللی روبوکاپ آزاد ایران با حضور 390 تیم از 14 کشور جهان آغاز به کار کرد.

این رقابت ها از شانزدهم تا 18 فروردین ماه با برگزاری  22 لیگ برگزار می شود.

همچنین در کنار این رقابت ها نوزدهم فروردین ماه پنجمین سمپوزیوم روبوکاپ با حضور  صاحب نظران دانش روبوکاپ ایرانی و خارجی در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و با ارائه 48 مقاله در 5 پنل برگزار می شود.

لازم به ذكر است اين مسابقات در دو قسمت دانش آموزي و دانشجويي برگزار مي شود و علاقمندان مي توانند از ساعت 10 صبح تا 16 عصر از نمايشگاه بازديد كنند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۰ ۱۷ فروردين ۱۳۹۵
خوبه این موضوع رو هم منعکس کنید که یک تیم متشکل از دختران دانش آموز با استعداد هم با دانشگاههای کشور و جهان در مسابقات داخلی و خارجی به رقابت میپردازه و تا کنون توانسته در بین دانشگاهها با وجود سن کم مقامهای درخور توجه ای کسب کنه ولی با وجود پذیرفته شدن در مسابقات آلمان بعلت عدم وجود اسپانسر حظورش با ابهام مواجه هست. در صورت تمایل سوابق موفقیتهای سالهای گذشته این تیم دانش آموزی که در رده دانشگاهی به رقابت میپردازه قابل ارایه است بد نیست با ارایه یک گزارش از این تیم حمایت کنید