رئیس کمیته امداد دشتستان از کمک 677 میلیون ریالی نیکوکاران سعدآباد به طرح اکرام خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، سید اکبر عدنانی صبح امروز در دیدار با مددجویان کمیته امداد سعدآباد اظهار کرد: کمیته امداد دشتستان در راستای خدمات‌رسانی به جامعه هدف اهتمام ویژه‌ای داشته و برای جلب رضایت خاطر مستمندان تلاش گسترده‌ای انجام داده است.

وی افزود: افزایش سطح کیفی خدمات و رضایتمندی مددجویان مهم‌ترین اولویت این نهاد در امر خدمات‌رسانی است.

رئیس کمیته امداد شهرستان دشتستان از کمک 677 میلیون ریالی نیکوکاران سعدآباد در طرح اکرام خبر داد و خاطرنشان کرد: سال گذشته نیکوکاران سعدآبادی 677 میلیون و 788 هزار ریال به طرح اکرام کمک کردند.

عدنانی ادامه داد: حامیان ایتام سعدآباد ماهانه مبلغی را به حساب افراد زیرپوشش خود واریز کرده و یا برای اختصاص به افراد زیرپوشش خود در اختیار کمیته امداد قرار می‌دهند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی دشتستان تصریح کرد: خیران و نیکوکاران این شهرستان همیشه حامی نیازمندان و افراد بی‌سرپرست جامعه بوده و در همه احوال یاریگر محرومان جامعه هستند.

عدنانی یادآور شد: خیران و نیکوکاران منطقه سعدآباد و شهرستان دشتستان در قالب طرح اکرام ایتام نیز حمایت و سرپرستی دانش‌آموزان و دانشجویان یتیم را به عهده گرفته‌اند.

وی اضافه کرد: برای خودکفایی مددجویان برنامه‌ریزی‌های زیادی انجام داده‌ایم و در سال جاری در این مسیر اهتمام خاصی داریم.

رئیس کمیته امداد دشتستان گفت: ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان گامی ارزشمند در راستای خودکفایی مددجویان است و از تمام امکانات و توانمندی موجود برای تحقق این مهم بهره می‌بریم.
برچسب ها: دشتستان ، اکرام ، امداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.