سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان گفت: مقابل ملوان فرصت های زیادی داشتیم و می توانستیم بیشتر از 3 گل به این تیم بزنیم.

پرویز مظلومی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: مقابل ملوان بازی بسیار خوبی انجام دادیم. تعطیلات 2 هفته ای لیگ خیلی به نفع ما بود و در این مدت بسیار عالی کار کردیم، مقابل  ملوان موفقیت های زیادی داشتیم که از دست دادیم و 2 بار هم توپ را به تیر دروازه حریف زدیم. 

دست بچه های تیم درد نکند چون همت کردند و تیم بسیار خوبی را بردیم. ملوان تیم بسیار خوبی است و در هر پست مهره های کارآمدی دارد اما با شناخت خیلی خوبی که از این تیم داشتیم، توانستیم ملوان را ببریم. البته می توانستیم گلهای بیشتری بزنیم اما به همین 3 گل اکتفا کردیم .

سرمربی آلومینیوم هرمزگان افزود: ما نیاز به این 3 امتیاز داشتیم و خدا را شکر که توانستیم ببریم و این 3 امتیاز را در خانه نگه داریم. بچه های ما در این بازی واقعا غیرت کردند و خیلی تلاش کردند چون اهمیت این 3 امتیاز را به خوبی می دانستند و تلاش کردند تا این دیدار را با برد پشت سر بگذاریم.

وی در مورد بقای آلومینیوم هرمزگان در لیگ برتر گفت: تلاش می کنیم که در لیگ برتر بمانیم.  از روزی که آمدیم، واقعا وقت گذاشتیم و کار کردیم و خیلی تلاش کردیم. بچه ها واقعا زحمت کشیدند و همچنان به تلاش خودشان ادامه می دهند.

این 3 هفته آخر برای ما خیلی حساس است و سازمان لیگ بیشتر نظارت کند تا تیمی که واقعا حقش است ، در لیگ برتر بماند. سازمان لیگ تلاش کند تا مسائل پشت پرده ایجاد نشود و روی نتایج هفته های پایانی تأثیر نگذارد.

وی ادامه داد: امیدوارم هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در تصمیم خود تجدید نظر کنند تا لیگ سال آینده هم 18 تیمی باشد چون تیم ملی ما تا خرداد ماه درگیر مسابقات مقدماتی جام جهانی است و بعد از آن کارش تمام می شود و فقط جام ملت های آسیا می ماند که زیاد درگیر آن نیستیم.

تیم ما و ذوب آهن امکانات درجه A آسیا را دارند و همین 2 تیم سهمیه ما را در آسیا حفظ کردند و حیف است که چنین تیم ها‌یی در لیگ برتر فصل آینده نباشند.

وی در مورد سختی های حفظ تیم قعر جدولی در لیگ برتر اظهار داشت: حفظ تیمی که خطر سقوط را احساس می کند، خیلی سخت است، ما کار بسیار مشکلی در هرمزگان داریم و انگار داریم برای قهرمانی مبارزه می کنیم.

آلومینیوم هرمزگان را من نبستم و زمان هم نداشتم و همین مسائل کار مرا خیلی دشوار کرد. اگر ما در لیگ برتر بمانیم که انشاء الله می ما‌نیم، انگار که قهرمان لیگ شده ایم.

وی در مورد حمایت مسئولان باشگاه و مردم هرمز‌گان از مجموعه هدا‌یتش گفت: مهندس گلکار مدیر کارخانه آلومینیوم هرمز‌گان و آقای جباری زاده مدیر عامل باشگاه حمایت کاملی از ما داشته اند وبا تمام وجود و توان خود از تیم و ما حمایت کرده ا‌ند.
مردم شهر و هواداران تیم آلومینیوم هم خیلی حمایت می کنند و همیشه به ما دلگرمی و انگیزه می دهند. آلومینیوم هرمزگان یک تیم بی حاشیه است و راحت می شود در اینجا کار کرد و فقط باید گرما را تحمل کنیم.

مظلو‌می در پایان و در مورد عدم حضور ایمو‌ن زاید در بازیهای اخیر این تیم گفت: من به ایمو‌ن زاید مثل بازیکنان دیگر تیم نگاه می کنم و اصلا بحث دلخوری و ناراحتی من از این مهاجم که در مطبوعات مطرح می شود، صحت ندارد.

زاید باز‌یکن خوبی است اما برای بازی تیم ملی لیبی به کشورش سفر کرده بود و دیر به ما ملحق شد و به همین دلیل از او استفاده نکردیم. به هرحال باشگاه برای جذب او هزینه کرده و ایشان را آورده و دوست دارم که برای تیم ما مثمر ثمر باشد و گل بزند.
من در‌بی پارسال و گلهای زاید را کلا فراموش کرده ام و اصلا از این باز‌یکن ناراحتی ندارم و اگر آماده باشد، از او استفاده می کند./
برچسب ها: مظلومی ، لیگ ، فدراسیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار