رئیس هیئت سه‌گانه خراسان جنوبی گفت: فدراسیون سه‌گانه جمهوری اسلامی از دو ملی‌پوش این رشته در خراسان جنوبی برای حضور در اردوی تیم ملی دعوت به عمل آورد.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران بیرجند؛ رضا آذریان اظهارداشت: فدراسیون سه‌گانه جمهوری اسلامی از دو ملی‌پوش رشته سه‌گانه خراسان جنوبی برای حضور در اردوی تیم ملی دعوت به عمل آورد.

وی افزود: سعید و مسعود علیزاده در رده سنی نوجوانان که به تیم ملی دعوت شده‌اند از 19 فروردین تا دوم اردیبهشت 92 در شهرستان یزد زیر نظر مربیان بین‌المللی فدراسیون به تمرینات خود ادامه می‌دهند.

رئیس هیئت سه‌گانه خراسان جنوبی با اشاره به حضور 14 ورزشکار از سراسر کشور در این اردو تصریح کرد: سعید و مسعود علیزاده دو ملی‌پوش استان هستند که سال گذشته نیز به نمایندگی از ایران در مسابقات آسیایی چین شرکت کرده و توانستند رتبه سوم این مسابقات را کسب کنند.

آذریان تاکید کرد: از 14 ورزشکار سه‌گانه کشور که در تمرینات تیم ملی حضور دارند بعد از تست‌های تخصصی و ورزشی تعداد شش ورزشکار انتخاب شده و به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران به مسابقات آسیایی که تابستان امسال در کشور فیلیپین برگزار می‌شود اعزام می‌شوند./ع

برچسب ها: دعوت ، ملی پوش ، سه گانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.