مدیر کل ورزش و جوانان فارس گفت: برنامه های سال جاری این اداره کل براساس سیاست های وزارت ورزش و جوانان و منطبق با مصوبه هیات دولت است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، سید غلامرضا کمانه افزود: توسعه ورزش همگانی، توسعه و حمایت از ورزش بانوان، احیاء و تقویت ورزش سنتی وآیینی، اهتمام به ورزش قهرمانی و حرفه ای و ساماندهی امور جوانان از برنامه های این اداره کل است.

وی اضافه کرد: توجه به زیرساخت ها و تکمیل فضاهای ورزشی، توسعه اداری مالی، تقویت نیروی انسانی، تلاش برای تبدیل وضعیت نیروهای موجود، تربیت نیروی انسانی کارآمد، بهینه سازی اماکن ورزشی، افزایش نطارت ها بر اماکن مورد استفاده ورزشکاران، تمرکز زدایی و تصمیم گیری مناسب از دیگر برنامه های اداره کل ورزش و جوانان استان فارس در سال جاری است.

وی گفت: حمایت صنایع و کارخانجات زمینه ساز موفق ورزش حرفه ای است که در همین راستا در استان فارس نیز تلاش های فراوانی برای افزایش این حمایت ها از ورزش در حال انجام است.

کمانه اضافه کرد: اکنون استان هایی در زمینه ورزش حرفه ای موفق هستند که صنایع و بخش خصوصی در آنها به شکل مناسب فعال است.

وی تاکید کرد: انتخاب دو تن از مدیران استان فارس به عنوان مسوولان هیات های ورزشی سوارکاری و وزنه برداری به واقع برای افزایش موفقیت های این رشته ها است زیرا که" خرد" و " صفری" از مدیران موفق در عرصه کشاورزی و صنعت هستند که حضور آنها باعت رونق گرفتن و پیشرفت این دو رشته در استان فارس می شود.

وی درخصوص آخرین وضعیت ورزشگاه میانرود نیزگفت: طی چند روز گذشته اعتبارات مهر ماندگار این ورزشگاه به میزان 70 میلیارد ریال اختصاص یافته است.

کمانه اضافه کرد: با توجه به اختصاص اعتبارات مهر ماندگار فعالیت های اجرایی ورزشگاه میانرود که پیش از این با کندی انجام می شد ،سرعت بیشتری می گیرد.

وی ادامه داد: ورزشگاه میانرود برای تکمیل نهایی نیاز به 200 میلیارد ریال اعتبار دارد که تنها 70 میلیارد ریال آن از طریق اعتبارات مهر ماندگار تامین می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس تاکید کرد:زمانی که اعتبارات مورد نیاز ورزشگاه میانرود به طور کامل تامین شود آنگاه با قاطعیت می توان زمان افتتاح این پروژه را بیان کرد.

کمانه در خصوص خانه کشتی شهر شیراز نیزعنوان کرد: این پروژه دارای اعتبارات ملی است که از طریق وزارت ورزش و جوانان پیگیر هستیم و امید داریم با فراهم شدن اعتبارات تا پایان سال جاری شاهد بهره برداری از آن باشیم.

وی بیان کرد: وضعیت تیم فوتسال ارژن شیراز از طریق فدراسیون فوتبال پیگیری می شود تا با اعلام هرچه سریعتر رای کمیته انضباطی، نماینده فارس در لیگ برتر فوتسال بتواند برای فصل آینده به شکل مطلوب برنامه ریزی کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس تصریح کرد: وضعیت تیم فوتبال برق شیراز هم از طریق فدراسیون پیگیری می شود و براساس اعلام فدراسیون بازی این تیم با فولاد یزد روز دوشنبه (فردا) برگزار می شود.

کمانه حضور "آیت اللهی" در فدراسیون فوتبال را فرصت مناسب برای استان فارس دانست و افزود: فعالیت های انجام شده توسط ایشان درفدراسیون فوتبال نشان دهنده حمایت مناسب و کامل این فرد از فوتبال فارس است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس در خصوص ورزش قهرمانی نیز گفت: در سال جاری برای موفقیت بیشتر استان در این زمینه از تمامی ظرفیت ها استفاده می شود و تلاش داریم درصورت تخصیص بودجه به شکل مطلوب از هیات ها حمایت کنیم.

کمانه افزود: در تمامی زمینه ها از هیات های ورزشی حمایت می کنیم تا بدین وسیله زمینه لازم برای قهرمان پروری و موفقیت های ورزشی بیشتر، فراهم شود.

وی گفت: در سال 91 به دلیل کم بودن اعتبارات، کمک های اداره ورزش و جوانان به هیات های ورزشی و سازمان های مردم نهاد (سمن) کاهش یافت و امیدواریم در سال جاری با فراهم شدن اعتبارات لازم بتوانیم به نحوه شایسته برنامه های مورد نطر دراین دو حوزه را عملیاتی کنیم./زر
برچسب ها: کمانه ، فارس ، برنامه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار