کمیته انضباطی رای خود را درخصوص تیم برق شیراز صادر کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، پس از اعاده دادرسی باشگاه برق شیراز نسبت به رای صادر شده کمیته انضباطی که طی آن بر بازنده شدن سه بر صفر تیم برق شیراز در دیدار مستقیم آن تیم با شهرداری تبریز و اخراج تیم برق شیراز از دور مسابقات و سه بر صفر شدن دیدارهای آتی این تیم با تیم های حریف صادر شده بود.
 
باشگاه برق شیراز به این رای اعتراض خود را اعلام کرد و  پس از ارسال درخواست اعاده دادرسی و صدور قرار قبلی آن و نیز صدور دستور موقت مبنی بر انجام مسابقات مربوط و تحقیق و بررسی دقیق و پس از اخذ نظر کارشناسی کمیته مسابقات، با توجه به اینکه برق شیراز دلایل و مدارک جدیدی که موثر در نقض رای قبلی باشد را ارائه نکرد و رای مذکور نیز مطابق قانون و به درستی صادر شده است.
 
استدلال مدیریت محترم باشگاه برق شیراز مبنی بر آمادگی برخی ارکان تیم جهت عزیمت به محل مسابقات نیز کفایت قانونی در توجیه اعاده دادرسی ندارد. لذا کمیته انضباطی ضمن رد اعاده دادرسی، حکم بر تائید رای قبلی داشته و اعلام می کند که نتیجه مسابقه انجام نشده تیم برق شیراز با شهرداری تبریز همان سه بر صفر به سود شهرداری تبریز است و تیم برق شیراز از دور مسابقات باقی مانده حذف و نتیجه دیدار آن تیم  با تیمهای سایپا شمال، فولاد یزد وملی حفاری اهواز نیز سه بر صفر به سود حریفان اعلام می شود.این رای قطعی است./زر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار