فردي كه با جعل اسناد شركتي اقدام به كلاهبرداري كرده بود توسط ماموران آگاهي زنجان دستگير و با قرار 10 ميليارد ريالي روانه زندان شد .

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه خبري پليس ، سرهنگ"مصطفي طلوعي" رئيس پليس آگاهي زنجان با بيان اين خبرگفت: چندي پيش در پي ارجاع شكوائيه اي از دادسراي عمومي و انقلاب زنجان توسط صاحب شركتي مبني بر جعل اسناد و مدارك شركت ، پيگيري موضوع در دستور كار ماموران پليس آگاهي زنجان قرار گرفت .
طلوعي خاطر نشان كرد : با اين شكايت تحقيقات در خصوص اين پرونده آغاز و ماموران دريافتند فردي به نام " م – ر " كه پنج سال قبل به عنوان مدير پروژه شرکت مذکور باشاکي همکاري مي كرد با جعل اسناد و مدارك شركت اقدام به افتتاح حساب بانكي كرده است. 
وي تصريح كرد : با شناسايي اين فرد مشخص شد كه اين مرد كلاهبردار با جعل اسناد شركت با شركت هاي ديگر قرارداد تنظيم و وجوه حاصله از اين قراردادها را به حساب خود واريز كرده است. 
رئيس پليس آگاهي زنجان خاطر نشان كرد : بررسي هاي پليس نشان داد كه فرد كلاهبردار پس از اجراي نقشه خود متواري شده است.
اين مقام انتظامي گفت : با كار اطلاعاتي پليس مخفيگاه متهم شناسايي و وي روز گذشته در عملياتي دستگير و به پليس آگاهي منتقل شد كه در بازجويي هاي بعمل آمده اين متهم پس از اعتراف به كلاهبرداري به دادسرا معرفي و از آن طريق با قرار 10 ميليارد ريالي روانه زندان شد. 
رئيس پليس آگاهي زنجان با اشاره به كشف كالاي قاچاق از دو دستگاه خودرو گفت : با تلاش ماموران آگاهي همچنين از دو دستگاه خودرو 6 هزار و 805 لوازم آرايشي و بهداشتي و گوشي تلفن همراه قاچاق كشف شد./ف
برچسب ها: کلاهبردار ، جاعل ، زندان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار