عضو جامعه اسلامی مهندسین گفت: رسانه‌‌ها نقش بسیار مهمی در جهت‌دهی شعارها و برنامه‌های کاندیداها دارند و با سوال کردن از کاندیداها در این زمینه اهمیت مسائل اجتماعی را به آنها گوشزد می‌کنند.

"احمد نیک‌فر" عضو جامعه اسلامی مهندسین در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اینکه اهمیت مسائل اجتماعی کمتر از سیاسی و اقتصادی نیست، گفت: اهمیت و تاثیرگذاری مسائل فرهنگی و اجتماعی در مسائل کلان کشور اگر بیشتر از مسائل اقتصادی و سیاسی نباشد، کمتر هم نیست.
 
وی ادامه داد: با توجه به اهمیت امور فرهنگی و اجتماعی در کشور اگر در جای خود به این مسائل و مشکلات پرداخته نشود حتی مسائل اقتصادی نیز حل شود معضلات فرهنگی بر جای مانده و حتی بیشتر خواهد شد.  
 
عضو جامعه اسلامی مهندسین تصریح کرد: کاندیداهای ریاست جمهوری علاوه بر اشاره به مسائل سیاسی و اقتصادی باید مسائل اجتماعی را نیز مدنظر داشته باشند.
 
نیک‌فر افزود: معضلات اجتماعی از قبیل طلاق، بالارفتن سن ازدواج و کودکان کار در کشور وجود دارد که حتما کاندیداهای ریاست جمهوری به این مسائل واقف هستند و  جایگاه اهمیت آنها را می‌دانند اما باید در برنامه‌های خود به آنها نیز توجه کنند.  
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: رسانه‌‌ها نقش بسیار مهمی در جهت‌دهی شعارها و برنامه‌های کاندیداها دارند لذا می‌توانند با مطرح کردن و سوال کردن راجع به معضلات اجتماعی از کاندیداها اهمیت مسائل اجتماعی را به کاندیداها گوشزد کنند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار