معاون برنامه‌ریزی استاندار اردبیل گفت: 28 طرح مهر ماندگار در این استان فعال است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ سیدحامد عاملی  در جلسه بررسی آخرین وضعیت طرح‌های مهر ماندگار افزود: در تلاش هستیم تا تمامی طرح‌های نیمه‌تمام و طرح‌ مهر ماندگار را تا پایان دولت دهم به پایان برسانیم.

وی گفت: تعداد طرح‌های مهر ماندگار استان 26 طرح بوده که با اضافه شدن دو طرح دیگر از جمله تکمیل شبکه آبیاری و زهکشی سد خدا آفرین و راه‌اندازی مرکز رادیوتراپی تعداد این طرح‌ها به 28 طرح رسید.

عاملی خاطرنشان کرد: طرح‌های بزرگی در قالب طرح مهر ماندگار در سطح استان در حال اجراست و تمامی تلاش‌ها بر این است که این طرح‌ها در این دولت پایان یافته و در اختیار مردم متعهد و انقلابی استان قرار گیرد.

وی افزود: بخش عمده‌ای از این طرحها که در قالب طرح مهر ماندگار باید تا پایان دولت دهم تکمیل شده و به بهره‌برداری برسند، شامل مراکز بهداشتی، درمانی، چهار خطه کردن جاده اردبیل - فیروزآباد، آسفالت راه‌های روستاهای بالای 20 خانوار، توسعه ناوگان حمل و نقل روستایی، تکمیل بیمارستان سوختگی اردبیل و 120 تختخوابی پارس‌آباد است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار اردبیل همچنین گفت: 10 هزار طرح محرومیت‌زدایی در مناطق محروم و روستایی و چندین طرح عمرانی دیگر از جمله طرحهاییاست که در فهرست طرح‌های مهر ماندگار استان قرار گرفته و در دست احداث است.

عاملی در ادامه از دستگاه‌های متولی خواست تا با تعامل و همکاری بیشتر در فرصت باقی‌مانده از تمام ظرفیت‌های خود در راستای به اتمام رساندن این طرحها استفاده کنند./س

برچسب ها: اردبیل ، فال ، بودن ، طرحهای ، مهر ، ماندگار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.