با تلاش ماموران اداره آگاهي تهران بزرگ فردي که با خشونت تسويه حساب شخصي کرده بود ، دستگير شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ ساعت23:50 مورخه 13/11/1391 ، از طريق مراجعه مردمي به كلانتري144 جواديه تهرانپارس ، به مأموران اعلام شد كه در تهرانپارس ـ خيابان جشنواره ـ خيابان زهدي ـ ميدان ابوذر ، در داخل يک مغازه سوپر ماركت فردي به قتل رسيده است .
 
با حضور مأموران كلانتري و بررسيهاي اوليه مشخص شد صاحب سوپر مارکت به هويت "رامين . ن" ( 28ساله ) در داخل مغازه ، بر اثر اصابت گلوله به سر مجروح و به بيمارستان منتقل و نهايتا در مورخه 14/11/1391 فوت مي نمايد . پرونده در اداره دهم پليس آگاهي :
 
با تشکيل پرونده مقدماتي با موضوع "قتل عمد" و به دستور قاضي قريشي زاده ، بازپرس شعبه دوم دادسراي ناحيه 27 تهران ، پرونده جهت رسيدگي تخصصي در اختيار کارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت . تحقيقات پليسي :
 
با آغاز رسيدگي به پرونده ، کارآگاهان به تحقيق از خانواده مقتول پرداخته اما آنها عنوان دشتند که از وجود هرگونه اختلاف احتمالي مقتول با فرد يا افراد ديگر بي اطلاع هستند ؛ در ادامه و با شناسايي تعدادي از دوستان مقتول و در تحقيقات بعمل آمده از آنها ، کارآگاهان اطلاع پيدا کردند که مقتول از مدتي پيش ، به واسطه پرداخت مبلغ 7 ميليون تومان به يکي از دوستانش به نام ميثم ، به دنبال بازپس گيري پول خود بوده ، اما ميثم ـ بنا بر اظهارات اعضاي خانواده مقتول از دوستان صميمي مقتول نيز بوده ـ هر بار به بهانه اي از بازپس دادن پول خودداري و همين موضوع زمينه اختلاف آنها با يکديگر شده است .
 
کارآگاهان به تحقيق از ميثم . س ( 22 ساله ) پرداختند اما ميثم در اظهارات خود منکر هرگونه اطلاع از وقوع جنايت شد و در خصوص بدهي خود به مقتول نيز عنوان داشت : "رامين از دوستان صميمي من بود و با همديگر در زمينه خريد و فروش گوشي تلفن همراه کار مي کرديم و هيچگونه اختلافي با يکديگر نداشتيم " .
 
کارآگاهان اداره دهم ، در ادامه رسيدگي به اين پرونده و با توجه به اطلاعات بدست آمده در خصوص اختلاف مالي مابين مقتول و ميثم ، به بررسي حساب هاي بانکي مقتول پرداخته و اطلاع پيدا کردند که مقتول تعداد دو فقره چک از ميثم دريافت نموده اما در زمان سررسيد چک ها ، ميثم هيچگونه تلاشي براي پاس نمودن آنها انجام نداده است ؛ با توجه به اطلاعات بدست آمده و تناقضات بدست آمده از اظهارات اوليه ميثم ، به دستور مقام قضايي وي دستگير و به اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ منتقل شد . اعتراف به جنايت :
 
با دستگيري ميثم و ارائه دلايل و مدارک جمع آوري شده و همچنين مواجهه حضوري ميثم با دوستانش ، نهايتا وي در مورخه 28/01/1392 لب به اعتراف گشود و به در اظهارات خود به کارآگاهان گفت : به علت بدهي که بابت خريد و فروش گوشي تلفن همراه به رامين داشتم ، با يکديگر دچار اختلاف شده بوديم ؛ هرچه به رامين مي گفتم تا به من فرصت بيشتري بدهد تا بتوانم بدهي او را پرداخت نمايم ، وي توجهي نمي کرد و به همين علت من ننيز تصميم به قتل او گرفتم ؛ چند روز قبل از [ جنايت ] يک اسلحه کمري به مبلغ 25 ميليون تومان خريداري کردم ؛ شب حادثه ، ساعت 22:00 به سوپرمارکت رامين رفتم ؛ او تنها بود ؛ با وي در خصوص بدهي ام صحبت کرده اما فايده اي نداشت و رامين مجددا مرا تهديد کرد ؛ درگير شدم و در همين زمان ، اسلحه را از کمرم بيرون کشيده و يک تير به سمت رامين شليک کرده و سريعا از محل متواري شدم ؛ سپس اسلحه را در محل مناسبي در حوالي دانشگاه رودهن خاک نمودم " .
 
با اعتراف صريح متهم ، کارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي با هدايت متهم موفق به کشف يک قبضه اسلحه کمري ، يک عدد خشاب و 25 تير جنگي در نزديکي ساختمان دانشگاه رودهن شدند . سرهنگ کارآگاه آريا حاجي زاده ، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ ، با اعلام اين خبر گفت : " با توجه به اعترافات صريح متهم، قرار بازداشت موقت از سوي بازپرس محترم پرونده صادر و متهم جهت انجام تحقيقات تکميلي در اختيار اداره دهم ويژه قتل پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفته اند " ./ل
برچسب ها: پرداخت ، بدهی ، گلوله ، قتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار