معاون آموزش و پ‍‍ژوهش سازمان دارالقرآن الكریم کشور گفت: فعالیت های قرآنی استان اردبیل در سطح كشور یك شاخص است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / محمد مهدی بحرالعلوم در همایش تجلیل از قاریان ، حافظان و فعالان قرآنی استان با اشاره به اهمیت توسعه آموزه های قرآنی در جامعه گروه سنی جوان را مهم ترین و تاثیر پذیرترین قشر در برنامه های قرآنی دانست.

وی گفت: اگر جامعه ما حساسیت دوره جوانی را درك كند از این فرصت به عنوان یك فرصت طلایی در بهره گیری از آن همت ویژه ای را بكار خواهد بست ، به گونه ای كه راه های ارتقای معنویت در بین جوانان شناسایی و بهترین مسیر كه همانا عمل به فرامین قرآن است برای جذب آنها استفاده خواهد شد.

معاون آموزش و پ‍‍ژوهش سازمان دارالقرآن الكریم کشور اظهار كرد: دارالقرآن الكریم تبلیغات اسلامی استان اردبیل با همكاری اتحادیه موسسات و مراكز قرآنی مردمی اردبیل توانسته در چند سال اخیر طرح ها و برنامه های جامع و مدون در سطح وسیعی از جامعه اجرا كند .

بحرالعلوم افزود: سازمان دارالقرآن الكریم توجه به مباحث تربیتی و آموزشی و ارائه آموزش های زندگی بر مبنای قرآن را در اولویت برنامه های خود قرار داده است.

وی گفت: ارائه آموزش های قرآنی در فضای مجازی و توسعه تعالیم و آموزه های دینی از طریق رسانه های دیجیتال از دیگر برنامه های این سازمان است/س 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.