سر گروه تیم ملی و ركورد دار ورزش سه گانه ایران از مباحث مطرح شده در یك برنامه رادیویی در استان چهارمحال و بختیاری انتقاد كرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

احسان امینیان نسبت به مباحث مطرح شده از سوی یكی از اعضا هیات ورزشی سه گانه استان چهارمحال و بختیاری در برنامه ورزشی شبكه استانی واكنش نشان داد.

وی گفت: مباحث مطرح شده از سوی نایب رئیس هیات سه گانه استان چهارمحال و بختیاری در این برنامه ورزشی باعث تضعیف روحیه بنده شد.

به گفته وی، در این برنامه ورزشی اعلام شد، احسان امینیان به خاطر مشكلات مالی در استان چهارمحال و بختیاری با تیم اصفهان همكاری دارد، در حالی كه مشكلات مالی دلیل اصلی این مهاجرت نبوده است.

ملی پوش تیم سه گانه ایران تاكید كرد: یكی از دلایل این مهاجرت، اختلاف نظر با مدیریت فعلی هیات سه گانه استان بوده است.

وی یادآور شد: هم اكنون مبلغ 50 میلیون ریال از هیات سه گانه استان چهارمحال و بختیاری طلبكارم، در حالی كه نایب رییس هیات سه گانه استان اعلام می كند این طلب از اداره كل ورزش و جوانان می باشد.

امینیان گفت: در ورزش قهرمانی، ورزشكاران یا برای شركت در مسابقات با باشگاه ها و اسپانسر و حامیان مالی باشگاه و در صورت نبود باشگاه و حامی مالی با هیات ها قرارداد می بندند و در هیچ جا یك ورزشكار با اداره ورزش و جوانان قرارداد برای حضور در مسابقات نمی بندد.

به گفته وی، به مدت پنج سال برای تیم سه گانه استان چهارمحال و بختیاری به میدان رفتم و با تمرینات سخت و تلاش های روزانه موفق به كسب عناوین قهرمانی كشور شدم، ولی اكنون 50 میلیون ریال طلب بنده را هیات سه گانه استان نمی دهد.

امینیان یاداور شد: مسئولان سابق هیات ورزش سه گانه استان چهارمحال و بختیاری تلاش فراوانی كردند و این تلاش باعث بروز استعدادهای این رشته ورزشی استان شد.

این ملی پوش رشته ورزشی سه گانه تاكید كرد: در دوره گذشته با فعالیت این هیات، تیم سه گانه استان چهارمحال و بختیاری در رده بزرگسالان قهرمان ایران شد و قهرمان قهرمانان نیز از این استان بود.

به گفته وی، اظهار نظرهای غیر تخصصی و نا آگاهانه به این رشته ورزشی در آینده ضربه خواهد زد و در این راستا باید نظر قهرمانان و پیشكسوتان رشته سه گانه نیز پرسیده شود.

وی، كه مدت یك و نیم سال است با تیم هیات سه گانه استان اصفهان در مسابقات ملی شركت می كند گفت: زادگاه بنده شهركرد است و برای این استان نیز در مسابقات مختلف حایز رتبه برتر شده ام و به دلیل ترك استان از مردم استان چهارمحال و بختیاری عذرخواهی می كنم.

به گفته وی، به دلیل شرایط پیش آمده مجبور به ترك استان چهارمحال و بختیاری شدم و اختلاف نظرها باعث این جدایی شده است.

وی گفت: هم اكنون برخی از ورزشكاران سه گانه استان چهارمحال و بختیاری نیز خواهان پیوستن به تیم اصفهان می باشند.

احسان امینیان در سالهای گذشته برای استان چهارمحال و بختیاری در مسابقات سه گانه حضور می یافت./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.