نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهركرد، خلاقیت در كار، افزایش بهره وری و دوری از روزمرگی را از ویژگی های مدیران در نظام اسلامی عنوان كرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

حجت الاسلام محمدعلی نكونام  در نشست شورای اداری استان چهارمحال و بختیاری با بیان نامگذاری امسال به عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، اظهار داشت: لازم است مردم و مدیران برای تحقق منویات مقام معظم رهبری، برنامه ریزی و كار كارشناسی كنند.

وی با بیان انتظارات، بایدها و نبایدهای مدیریتی و اصول مدیریت علوی از دیدگاه امام علی (ع) و ائمه اطهار، تصریح كرد: اساس مدیریت اسلامی به عنوان مبانی اصول حكمرانی در نامه امیرالمومنین (ع) به مالك اشتر ذكر شده است و مدیریت اسلامی، بخشی از متن دین و لازمه اسلام و ایمان مسلمان است.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری همچنین از دیانت، عبودیت و بندگی خدا به عنوان الزامات مدیریت اسلامی یاد كرد و گفت: سیاست، پیوند زدن انسان‌ها به یكدیگر با محوریت قراردادن محبت و خدا از دیگر وی‍ژگی‌های مدیریت اسلامی است.

حجت الاسلام نكونام در ادامه تاكید كرد: سعادت بشر و رفع مشكلات در راه سعادت ابدی، تنظیم اداره امور برای رشد و شكوفایی و به كمال رسیدن انسان‌، دانش و تجربه و نافع كردن علم و به كارگرفتن آن از جمله مواردی است كه ائمه اطهار (ع) به ویژه امام علی علیه السلام در خصوص مدیریت اسلامی بیان كرده‌اند.

امام جمعه شهركرد همچنین در بخش دیگری از سخنان خود، مسیر در حركت ولی فقیه عادل جمع الشرایط به عنوان نائب امام زمان (عج) و حتی قربانی شدن در مسیر ولایت را در عصر حاضر، همسنگ با قربانی شدن در روز عاشورا در ركاب امام حسین (ع) بیان كرد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.