اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان موفق به کسب رتبه دوم طرح تکریم ارباب رجوع در کشور شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران گیلان ، حمید نیکرو ؛ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه احترام و احساس رضایت مردم ، همواره از اولویت های کاری کارکنان این اداره کل است گفت: این اداره رتبه دوم طرح تکریم را در طرح سنجش رضایتمندی ارباب رجوع سال 91 در کشور کسب کرد / س
برچسب ها: طرح ، تکریم ، ارباب رجوع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.