ملي پوش خراساني حاضر در رقابت هاي جودو آسيايي تايلند گفت: تمام سعي خود را براي جبران مقام سومی آسیا، در رقابت هاي جهاني برزيل خواهم كرد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، امير قاسمي نژاد پس از بازگشت از رقابت هاي جودوی قهرماني آسيا در تايلند اظهار کرد : این رقابت ها با توجه به حضور قهرمانان المپيك و آسيا از سطح بالايي برخوردار بود و حريفان قدرتمندي را پیش رو داشتيم.


وي با اشاره به يك لحظه غفلت خود مقابل حريف ژاپني در دیدار ما قبل نهایی، بیان کرد: در ابتداي رقابتها حريفان كره اي و كويتي خود را شكست دادم اما با اختلاف ناچيز از صعود به دیدار پایانی بازماندم و سومین مدال برنز آسیایی خود را کسب کردم.
كاپيتان خراساني تيم ملي جودوی بزرگسالان كشور گفت: حدود 4 ماه ديگر در مسابقات جهاني كشور برزيل شرکت می کنیم كه براي آمادگي در اين مسابقات، اردوهاي تداركاتي در كشور ژاپن و شركت در مسابقات جایزه بزرگ كشور باكو در نظر گرفته شده است.
قاسمي نژاد به تغيير قوانين مسابقات جودو در جهان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر اين تغييرات به ضرر جودوی ايران است اما با شركت در چند دوره مسابقه بين المللي، مرتفع خواهد شد.
وي با تشكر از حمايت هاي هيات جودو استان و حضور مسوولان در مراسم استقبال، عنوان کرد: تمام سعي خود را براي پيروزي و كسب مدال در رقابت هاي جهاني برزیل خواهم كرد ./س
برچسب ها: تلاش ، کسب ، نتیجه ، مطلوب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.