سری جدید برنامه رادیویی "جمعه ایرانی" به دلیل بروز مشکلاتی با واحد های نظارتی متوقف شد.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران در این هفته برای تلویزیونی رویدادهایی رخ داد. بنابراین گزارش یکی از رویدادهای مهم این هفته 73 سالگی رادیو بود و اولین فرستنده رادیو در ایران در چهارم اردیبهشت 1319 در تهران با نام رادیو تهران آغاز به کار کرد.


 این رسانه شنیداری  از یک شبکه چند ساعته با برنامه هایی محدود کار خود را آغاز و پس از 73 سال با شبکه های متنوع فعالیت می کند.

همچنین سعید توکل، تهیه کننده برنامه "جمعه ایرانی" در خصوص توقف این برنامه گفت: سری جدید جمعه ایرانی به دلیل بروز مشکلاتی که با واحدهای نظارتی داشتیم ، متوقف شد، تولید این برنامه متوقف است، تا زمانی که رادیو خود صلاح بداند و از این فشارهای شدید بکاهد امیدورام از سوی معاونت صدا، راهکارهایی جهت شفاف سازی و تدام این برنامه صورت بگیرید و با اینکه برنامه ای جایگزین جمعه ایرانی شود.

دیگر رویداد این هفته کاندیداتوری چهره های برجسته سینما و تلویزیون برای شورای شهر بود.

همچنین بخش مستند مهمان کلمبیا ساخته نادر طالب زاده از شبکه مستند بود که به بررسی سفر محمود احمدی نژاد به نیویورک و بازتاب سخنان او در دانشگاه کلمبیا پرداخته بود.

مدیر شبکه اول نیز در نشستی که با خبرنگاران داشت بیان کرد: که از نظر من معنی برای حضور فرزاد جمشیدی در شبکه اول وجود ندارد، او می تواند در تلویزیون  حضور داشته باشد و هیچ حکم قضایی برای ما نیامده است.

فیلم تلویزیونی تعبیر خوال در پانزدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم های پلیسی روسیه سه جایزه گرفت، تعبیر خواب به کارگردانی رضا دادویی از سوی کمیته داوران جایزه ویژه از سوی کمیته داوران جایزه ویژه هیئت داوران و تندیس بلورین به همراه لوح تقدیر را دریافت کرد که  شهاب حسینی به عنوان بهترین بازیگر مرد انتخاب شد.

 دیگر رویداد این هفته تعبیر مدیر  رادیو تهران بود که شهریار ضیاء آذری با حکم محمد حسین صوفی، معاون صدا به عنوان  مدیر جدید شبکه رادیویی تهران منصوب شد پیش از این محمد جهانی، مدیر این شبکه بوده است.

رئیس سازمان صدا و سیما در نشستی با دانشجویان علوم اجتماعی دانشگاه  تهران، دیدار و گفتگو کرد.

حمید مدرسی از پخش کلاه قرمزی در اعیاد سال 92 خبر داد و گفت: براساس توافق های صورت گرفته با مدیران شبکه 2، "کلاه قرمزی" با همان ساختاری که در ایام نوروز دیده شد روی  آنتن می رود.

برچسب ها: ی ، ک ، م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار