مديرکل بنياد مسکن انقلاب اسلامي آذربايجان شرقي، گفت: 10 هزار و 200 واحد مسکن روستايي زلزله زده آذربايجان شرقي به متقاضيان تحويل داده شد.

محمدي در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، با بيان اينکه تاکنون 10 هزار و 200 واحد مسکوني در آذربايجان شرقي مراحل گچ و خاک آنها به اتمام رسيده است، گفت: از 19 هزار واحد مسکوني که در زلزله آذربايجان شرقي خسارت ديده بود، تاکنون 100 هزار و 200 واحد مسکوني به متقاضيان تحويل داده شده است.
وي ادامه داد: بازسازي واحدهاي مسکوني زلزله ديده آذربايجان شرقي، از زمان وقوع زلزله شروع شده و تا پايان مردادماه ساخت آنها به اتمام مي رسد.
مدير بازسازي واحدهاي مسکوني روستايي آذربايجان شرقي، با بيان اينکه تاکنون 19 هزار و 7 واحد مسکوني روستايي عقد قرارداد شده است، افزود: با برنامه ريزي هاي صورت گرفته، اميدوار هستيم تمامي واحدهاي مسکوني صددرصد به پايان برسد.
محمدي در ادامه تصريح کرد: از 19 هزار و 7 واحد مسکوني روستايي، 16 هزار واحد بتن ريزي شده و 14 هزار و 900 واحد مسکوني اسکلت بندي آنها به اتمام رسيده است.
وي در ادامه اظهار داشت: از اين تعداد، 13 هزار واحد مسکوني روستايي مراحل سقف زني را پشت سر گذاشته اند و در مرحله اتمام هستند.
مديرکل بنياد مسکن انقلاب اسلامي، با اشاره به اينکه تعهد بنياد مسکن براي واحدهاي مسکوني زلزله زده آذربايجان شرقي تا مرحله گچ و خاکي است، گفت: تاکنون 10 هزار و 200 واحد مسکوني مراحل گچکاري را پشت سر گذاشته اند و در آينده نزديک به متقاضيان تحويل داده مي شود.
برچسب ها: مسکن ، روستا ، آذربایجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار