رضا کیانیان، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون پنجشنبه (5اردیبهشت)در اولین جشنواره «فیلم و عکس همراه تهران» حضور یافت و تاکید کرد: فیلم سازی با تلفن همراه جبر امروز ماست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از ستاد خبری اولین جشنواره «فیلم و عکس همراه تهران»، رضا کیانیان تلفن همراه را وسیله مناسب و خوبی برای همه نوع فعالیت از جمله فیلمبرداری و عکاسی دانست و گفت: در آینده ای نزدیک شاهدیم که کارها فقط با تلفن همراه انجام می شود و ابزاری مانند لب تاب از بین می رود.
بازیگر «خاک آشنا» با این توضیح که فیلم های سینمای هالیوودی با تلفن همراه ساخته شده، افزود: این اتفاق با سرعت پیشرفت جهانی که در پیش است، عجیب نیست و باید سوار این قطار شویم تا با دنیای معاصر همگام باشیم.به طورحتم که نباید فیلمساز بود و فیلم ساخت.
وی برگزاری جشنواره «فیلم و عکس همراه تهران» را اتفاق خوبی دانست و اظهار داشت: این روند باید ادامه پیدا کند چون انقلاب دیجیتال اتفاق افتاده و هر فردی این موضوع را قبول ندارد عقب می ماند.
بازیگر فیلم «ماهی ها عاشق می شوند» تاکید کرد: فیلم سازی با تلفن همراه جبر امروز ماست  و حتی اگر این جشنواره تداوم نداشته باشد این نوع فعالیت ادامه خواهد یافت. 
فیلم «گربه»ساخته رضاکیانیان در بخش تجربه های حرفه ای ساعت 19:30 به نمایش درآمد و با استقبال گرم تماشاگران روبرو شد. به درخواست مخاطبانی که موفق به دیدن این فیلم نشدن و یا ایستاده  فیلم را تماشا کردند دو بار این فیلم با حضور رضا کیانیان نمایش داده شد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار