آثار رسیده به جشنواره از کیفیت بالای برخوردار بود و در ابتدا انتظار این حجم استقبال را نداشتیم.

"فرجاد خوشبین"، دبیر اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص این جشنواره گفت:‌در ابتدای برگزاری این جشنواره با توجه به اینکه مخاطب جشنواره را گروه کاربران تلفن همراه در نظر گرفته بودیم حدس می زدیم تا این حد، از جشنواره استقبال کنند.



وی افزود: تعداد کاربران تلفن همراه در کشور قالب بر 51 میلیون نفر است و اگر 30 درصد از آنها جوانان باشند و از این تعداد دوربین هایی در حد قابلیت فیلمبرداری و عکاسی داشته باشند انتظار این استقبال را داشتیم اما فکر نمی کردیم این حجم عظیم آثار به جشنواره برسد.
"خوشبین" اظهار داشت: دلیل این حجم انبوه مخاطب نتیجه فعالیت های جشنواره در جهت اطلاع رسانی و بخش اصلی آن گروه مخاطبان شرکت کننده تلفن همراه و علاقه‌مند به فعالیت های فرهنگی و هنری است.
"خوشبین" تصریح کرد: در بخش اصلی ایده ها و سامسونگ مبنا را کیفیت آثار قرار نداده بودیم چرا که فکر کردیم که آثاری که از ویژگی های تلفن همراه استفاده کرده باشند و در جهت مطرح کردن یک مشکل اجتماعی، زیبایی زندگی کاربران باشند ثبت آن صحنه و تصویر صرفا بهتر از دوربین های حرفه ای است و آن فیلم از نظر ما و هیئت داوران اهمیت بیشتری دارد.
وی ادامه داد: کیفیت آثاری که در جشنواره مشاهده کردیم تعدادی از آنها ممکن است پایین باشد ولی ایده و کارکردی که برای سازنده فیلم داشته از دید ما هیئت داوران اهمیت داشته و انتخاب شده است.
"خوشبین"، در خصوص ادامه این جشنواره خاطر نشان کرد: ما تشنه کارهای فرهنگی هستیم و هم اکنون در قدم اول هستیم و با دوره های بعد نتیجه اصلی آن شکل می گیرد و آثاری قابل قبول از نظر کیفیت و ویژگی های موبایل خواهیم داشت اما ادامه آن به جمع بندی گروهی بستگی دارد./ص
برچسب ها: جشنواره ، ل ، ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار