مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) گفت: کاندیداها از موج‌آفرینی کاذب در صحنه انتخابات پرهیز کنند چرا که هرگونه ایجاد اختلاف و تنش در جامعه خیانت به آرمان نظام است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فر در آستانه روز عقیدتی ـسیاسی سپاه در جمع نمازگزاران اردبیلی و پیش از خطبه‌های نماز جمعه در مصلای این شهر اظهار داشت: بالاتر از توان نظامی، سپاه پاسداران امروز به روحیه شجاعت، شهادت‌طلبی و ایمان تکیه کرده تا بتواند جمهور اسلامی ایران را از خطرها مصون نگه دارد.

وی افزود: سپاه امروز از نظر آمادگی معنوی و اعتقادی و کسب آگاهی دینی و بصیرتی در شرایط مطلوبی قرار دارد و حتی پرتوان‌تر از عرضه نظامی در این حوزه خودنمایی می‌کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل یاد و خاطره استاد مطهری به عنوان معلم اخلاق و دینداری و پاسداشت هفته عقیدتیـ سیاسی سپاه را گرامی داشت و گفت: این نامگذاری نشان‌دهنده جایگاه مسائل دینی و معنوی در سپاه است چرا که سپاه بالاتر از تسلیحات نظامی و تجهیزات رزمی در آمادگی معنوی و ارزشی نمره قبولی گرفته است.

حجت الاسلام کاملی‌فر به وجود نیروهای مومن، متعهد، مخلص و با عزم بالا در مجموعه سپاه اشاره کرد و افزود: همانگونه که سپاه در جنگ هشت ساله با ابزار معنوی توانست بر دشمنان غلبه کند امروز نیز تاثیرگذارترین اقتدار سپاه تکیه بر پشتیبانی مردمی و حضور آحاد مردم در قالب بسیج و نیروهای مردمی است.

وی بیان داشت: جمهوری اسلامی ایران تا زمانی که از چنین پشتیبانی برخوردار است قطعا تمام توطئه‌ها و فتنه‌ها را خنثی می‌کند و در عرصه جنگ اقتصادی نیز قطعا این روحیه ملت ما را بر دشمن غالب خواهد کرد/س 

برچسب ها: اردبیل ، پرهیز ، از ، موج ، آفرینی ، کاذب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.