"فرشید صمدی پور" گفت: نهایت سعی خود را برای زیبا کردن نقش "کریم" انجام دادم.

فرشید صمدی پور، ایفاگر نقش "کریم" با اشاره به حضور "علی عمرانی" در مجموعه "بالهای خیس" در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: به دلیل رفاقت قدیمی ام با "عباس رنجبر" کارگردان و حضور استاد "علی عمرانی" باعث شد تا من هم به این مجموعه بپیوندم.
وی افزود: زمانی که قسمتهای اولیه کار به نگارش درآمد، آن را خواندم و طی گفتگویی با "رنجبر" برای ایفای در "بالهای خیس" به تیم پیوستم.
صمدی پور با اشاره به گذشت و ایثار مطرح شده در "بالهای خیس" تصریح کرد: مسئله ایثار و گذشت که به خوبی با بازی "علی عمرانی" به تصویر کشیده می شود و به نظر من از نقاط قوت فیلمنامه "بالهای خیس" است.
ایفاگر نقش "کریم" با اشاره به سابقه 40 ساله خود در تئاتر اظهار داشت: با توجه به سابقه 40 ساله ام در تئاتر، همه سعی خود را برای به  تصویر کشیدن شخصیت منفی "کریم" کردم و با افرادی زیادی در رابطه با این کاراکتر ملاقات کردم.
"صمدی پور" تصریح کرد: ضمن بهره وری از نگاههای کارگردان و اساتید گذشته ام، سعی کردم با "کریم" همذات پنداری کنم تا مخاطب هم با من همراه شود.
این بازیگر با اشاره به بداهه گویی خود درباره شخصیت "کریم" ابراز داشت: ما بداهه گویی به شکلی که تصویر می شود، نداشتیم و همه چیز طبق متن پیش رفت ولی  اگر نظری را داشتیم با "رنجبر" مشورت می‌کردیم و در آخر به نتایجی قابل توجه می رسیدیم.
صمدی پور در خصوص پراکندی داستان "بالهای خیس" گفت: پراکندگی موضوع و تعدد قصه و ایده "در بالهای خیس" بسیار به چشم می خورد ولی با تمام این اتفاقها من سعی کردم نقش "کریم" را نجات دهم.
وی خاطرنشان کرد: امیدوارم با وجود نقاط ضعف و قوت کار بالهای خیس بتواند پیامی را برای مخاطب خود داشته باشد. /ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار