بازیگر و هنرمند مشهور کشورمان که برای آیین اردیبهشت تئاتر و گشایش خانه تئاتر کرمانشاه به این شهر سفر کرده است، کرمانشاه را دارای انسان های بزرگ و پرورش یافته ای در حوزه های موسیقی و هنر عنوان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه


داریوش ارجمند گفت: این بزرگان برای هنر کرمانشاه بخصوص تئاتر یک سرمایه گرانبها هستند که می توانند تجارب خود را به نسل جوان و مستعد این دیار ارایه نمایند.

ارجمند گفت: در دوران جدید برای اینکه انسان هرچه بیشتر متوجه انسان بودنش شود، به تئاتر روی می آورد و آدم تئاتری هم باید ابتدا خود را بسازد وگرنه اگر بهترین سالن ها و بودجه را در اختیار داشته باشید چنانچه جوهر کار نداشته باشد به جایی نخواهید رسید.


بازیگر سریال امام علی (ع) بر لزوم نگرش بلندمدت و پایه ای به تئاتر و آموزش آکادمیک این هنر تاکید و نگرش برهه ای به تئاتر را ناکافی ارزیابی کرد و گفت: مردم باید تئاتر را بخشی از سبد زندگی خود ببینند چرا که هنر تئاتر مظهر زندگی شهری و قله زندگی است.


وی به هنرمندان تئاتر کرمانشاه توصیه کرد از خود خلاقیت نشان دهند زیرا بازی کردن آثار دیگران همانند آثار شکسپیر مانند آن است که شما پیتزایی از بیرون بیاورید و فقط آن را در فرگاز منزل تان گرم کنید که در این صورت شما در تهیه این غذا هیچ نقشی نداشته اید./س

برچسب ها: کرمانشاه ، داریوش ، موسیقی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.