سرمربی جدید تیم ملی امید جودو گفت: جودو‌کاران همیشه در سن و سالهای بین تیم ملی جوانان تا بزرگسالان درگیر خللی بودند که با تشکیل تیم ملی امید این مشکل حل می شود.

محمود میران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اضافه کرد: ملی‌پوشان جودو پیش از این، در فاصله زمانی که از رده‌سنی جوانان به بزگسالان برسند به دلیل اختلاف سطح درگیر یک خلا و مشکلاتی می‌شدند اما تشکیل تیم ملی امید به جوانان کمک می کنند تا شکل بگیرند و با قدرت بیشتری به بزرگسالان اضافه شوند.

وی خاطر نشان کرد: ما تاکنون در جودو تیم ملی امید نداشتیم برنامه‌هایی برای این تیم داریم و با توجه به سیاست اصلی فدراسیون که جوانگرایی است تلاش می کنیم تا برای تیم ملی بزرگسالان کشورمان زیربنا سازی کنیم.

جودوکار با سابقه کشورمان سن رده سنی امید را بین 20 تا 23 سال اعلام کرد و گفت: افرادی که اکنون عضو تیم ملی بزرگسالان هستند نیز سن کم دارد می‌توان گفت بسیاری از آنها زیر 23 سال هستند من در مدتی که به صورت رسمی سمت سرمربیگری تیم امید را نگرفته بودم به جودو‌کاران بزرگسال کمک می کردم ضمن اینکه اردوی مجزایی هم با جودو‌کاران امید داشتیم.

وی که تجربه مربیگری تیم ملی بزرگسالان را نیز در کارنامه کاری خود دارد در این باره اظهار داشت: من یک سال مربی تیم بزرگسالان بودم در آن زمان هدفم جوانگرایی بود اما مسائلی پیش آمد که ادامه همکاری ما ممکن نبود اکنون در تیم ملی امید کارمان کار پایه‌ای است و باید جوانان را برای قرار گرفتن رد رده سنی بزرگسالان آماده کنیم.

میران اضافه کرد: شرکت در اردوهای بین‌المللی و مسابقات برون مرزی در برنامه کاری فدراسیون و ما برای ملی پوشان امید است./مح

برچسب ها: جودو ، امید ، ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار