مدیرکل بیمه سلامت مازندران گفت:از اول اردیبهشت امسال قرارداد پزشکان عمومی فقط در قالب طرح پزشک خانواده بوده و حق‌الزحمه‌شان براساس دستورالعمل پزشک خانواده ویرایش 02 و به صورت سرانه‌ای خواهد بود.

وی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران افزود:تمام کسانی که دارای دفترچه بیمه خدمات درمانی هستند،باید به پزشک خانواده خود مراجعه و نسبت به نشان‌دار کردن دفترچه بیمه درمان خود اقدام کنند.

این مسئول ادامه داد:با نشان‌دار شدن این دفترچه‌ها در مراجعه به پزشک خانواده، ویزیت و فرانشیز دارو رایگان بوده و زمانی که با رعایت سیستم ارجاع به پزشک متخصص مراجعه کنند،فقط 10 درصد حق ویزیت مصوب را پرداخت می‌کنند.

مدیرکل بیمه سلامت مازندران عنوان کرد:تمام کسانی که تاکنون نسبت به پوشش بیمه درمان خود اقدام نکرده‌اند،می‌توانند با مراجعه به ادارات و نمایندگی‌های بیمه سلامت در سطح استان نسبت به پوشش بیمه درمان خود اقدام کرده تا از مزایای طرح پزشک خانواده بهره‌مند شوند.

وی افزود:دفترچه‌های بیمه درمان ایرانیان با تخفیف 50 درصد حق سرانه سالانه به افراد فاقد پوشش بیمه درمان تعلق می‌گیرد و کسانی که فاقد تمکن مالی هستند در صورت احراز این مطلب با هماهنگی و همکاری مراجع ذیصلاح با تخفیف ویژه دفترچه بیمه درمان را به مدت یک‌سال دریافت می‌کنند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.