رادیو قرآن با برنامه "کوثر قرآن" چهارشنبه 11 اردیبهشت ماه میلاد زهرای اطهر سلام ا...علیها را جشن می گیرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومی رادیو قرآن،  ویژه برنامه "کوثر قرآن" به مناسبت ولادت حضرت زهرا سلام ا..علیها و میلاد امام خمینی(ره) با تلاش  گروه  معارف  رادیو قرآن  چهارشنبه 11 اردیبهشت ماه تقدیم شنوندگان می شود.
مونا توسلی سردبیر این برنامه در خصوص بخش های تدارک دیده شده در برنامه "کوثر قرآن" گفت: این برنامه با بخش های متنوع سعی دارد بانوان  مسلمان و موفق در عرصه های مختلف قرآنی را بربه شنوندگان معرفی کند و برای مباحث کارشناسی با توجه به میلاد امام خمینی  (ره) در ابتدای برنامه کلام امام خمینی(ره) درباره حضرت زهرا(س) پخش می شود.
وی ادامه داد: بخش کارشناسی این برنامه به کلام بزرگان اختصاص دارد  به طوری که شنوندگان می توانند با همراهی برنامه "کوثرقرآن"  کلام مقام معظم رهبری در خصوص  "کوثر", آیت ا..جوادی آملی با محوریت اینکه زهرا (س) همتای قرآن است؛ آیت ا...فاطمی نیا  با موضوع علم لدنی حضرت فاطمه(س) و همچنین  کلام حجت الاسلام رفیعی را با نگاهی به  نماز حضرت  بشنوند.
سردبیر "کوثرقرآن"  با اشاره به  محوریت خاص این برنامه گفت: در این برنامه  با یک پژوهشگر قرآنی, یک هنرمند قرآنی, یک  مادر شهید و یک بانوی  واقف  صحبت می شود.
توسلی توجه دادن  مخاطب به ولادت حضرت زهرا(س) و بزرگداشت مقام مادر و زن را از اهداف این برنامه عنوان کرد و گفت:آشنایی مخاطب  با برخی از فضائل و توصیه های اخلاقی حضرت فاطمه زهرا سلام ا...علیها و الگو پذیری از سبک زندگی ایشان  از دیگر اهداف این برنامه است.
وی   با اشاره به دیگر  اهداف برنامه "کوثر قرآن " گفت: در قرآن  کریم آیاتی در خطاب به زنان  آمده است که در این برنامه سعی داریم این آیات را به مخابان معرفی کنیم.
"کوثر قرآن" کاری از گروه معارف است که سردبیری آن را  مونا توسلی  , تهیه کنندگی منیژه جوادی و گویندگب آن را آدینه اللهیاری برعهده داررند.
این برنامه  چهارشنبه 11 اردیبهشت ماه ساعت 10 صبح به مدت90 دقیقه برروی موج اف ام ردیفذ 100مگاهرتز از رادیو قرآن پخش می شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار