محسن زرین‌ماه در نشست خبری ستاد انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان کرمانشاه، که در سالن جلسات فرمانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: انتخابات 24 خردادماه، بزرگ‌ترین انتخابات بعد از پیروزی انقلاب است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه


فرماندار کرمانشاه گفت:مقام معظم رهبری در سال جدید در پیام نورزی که مبتنی بر عمقبینش و درایت ایشان بود حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی را دوفریضه واجب بر ملت ایران دانستند.

زرین‌ماه افزود: حماسه اقتصادی تضمین‌کننده امنیت ملی و تاثیرگذار در امنیت راهبردی و بلندمدت است که همه دلسوزان نظام باید در به اوج رساندن این شکوه و عظمت تلاش کنند تا این حماسه خلق شود.

وی گفت: تکلیف ما وقتی سنگین می‌شود که بدانیم توطئه‌گرانی هستند که همه چیز ما را نشانه گرفتند و آنجاست که مشت محکم ما، فریضه خلق حماسه استبنابراین همه امکانات چه مردم و چه مسئولان باید بسیج شوند.

فرماندار کرمانشاه با اشاره به اینکه در حوزه روستایی هزار و 793 نفر و در حوزه شهرستان کرمانشاه 2 هزار و 61 نفر درشوراهای اسلامی شهر و روستای استان کرمانشاهثبت‌نام کرده‌اند، گفت: در بخش روستایی در حوزه ماهیدشت 324 داوطلب، مرکزی 524 نفر، بیلوار 220 نفر، سرفیروزآباد 425داوطلب و کوزران 29 نفر ثبت‌نام کرده‌اند.

وی ادامه داد: 209داوطلب در حوزه شهری کرمانشاه، 29 نفر در کوزران، 17 نفر ماهیدشت و 13 نفر هلشی ثبت‌نام کرده‌اند.

زرین‌ماه با بیان اینکه از فردا موعد برگزاری احراز صلاحیت نامزدهای ثبت‌نامی شروع می‌شود، گفت: در مجموع 15هزار نفر در 830 شعبه انتخاباتی اخذ رای فعالیت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: 12الی 18 اردیبهشت‌ماه موعد بررسی و احراز صلاحیت داوطلبان است و روز 19 اردیبهشت‌ماه سال‌جارینظر هیئت اجرایی شهرستان به هیئت نظارت ابلاغ می‌شود.

فرماندار کرمانشاه ادامه داد: از 20الی 26اردیبهشت‌ماه هیئت نظارت، نظرشان را در مورد تاییدشدگان اعلام خواهند داد.

از 29اردیبهشت‌ماه سال‌جاریبه مدت 4 روز داوطلبان ثبت‌نامی شوراهای اسلامی توانند، طرح شکایت کنند و بررسی نهایی هیئت نظارت استان کرمانشاهبه مدت 10 روز از 2الی 11 خردادماه انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اعلام‌نظر قطعی و نهایی به فرمانداری‌ها از 12 الی15 خردادماه سال‌جاری در خصوص انتشار اسامی نامزدها انجام می‌شود.

به گفته زرین‌ماه، 16الی 22 خردادماه نیز به مدت 7 روز تبلیغات شروعو روز 23 خرداد ممنوعیت تبلیغات است.

وی در ادامه به تقویم انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: ثبت‌نام از داوطلبان کاندیدای ریاست جمهوری از 17 الی21 خردادماه سال‌جاریادامه دارد.

زرین‌ماه ادامه داد: اول و دوم خردادماه نیز روز انتشار اسامی نامزدها است و تبلیغات ریاست جمهوری نیز از 3الی 22 خردادماه ادامه خواهد داشت/س

برچسب ها: کرمانشاه ، امسال ، بالا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.