کاندیدای نهایی حزب موتلفه اسلامی گفت: تفاوت بسیاری میان اصلاح طلبان و فتنه گران وجود دارد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، یحیی آل اسحاق ظهر چهارشنبه در نشست خبری با اشاره به اینکه اصلاح طلبان باید در انتخابات شرکت کنند افزود: تمامی گروه ها و احزاب باید در این انتخابات شرکت کنند و تنها کسانیکه حق ورود به انتخابات را نخواهند داشت فتنه گران هستند.

وی تصریح کرد: همه باید وارد صحنه انتخابات شوند و در این میان ما هیچگونه رنگ خاکستری نخواهیم داشت زیرا از مهمترین فعالیت ها فضا سازی برای حضور حداکثری است.

کاندیدای نهایی حزب موتلفه اسلامی در انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه باید فضای تعامل در کشور ایجاد شود افزود: فضای کنونی جامعه ما فضای تقابل است در حالیکه امروز کشور ما به تعامل نیازمند است.

آل اسحاق تصریح کرد: امروز دغدغه اصلی کشور مباحث اقتصادی و معیشتی است که باید به آن رسیدگی جدی شود زیرا حوزه های معیشت، مسکن، سلامت و... اولویت های زندگی مردم است.

کار بانوان به بانوان واگذار شود

وی با بیان اینکه باید حقوق فردی مردم جامعه محقق شود، یادآور شد: بحث اقشار از دیگر مواردی است که باید به آن توجه ویژه داشت که در این میان باید جایگاه مناسبی را برای بانوان مد نظر قرار دهیم.

عضو حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: 50 درصد از مردم کشور را بانوان تشکیل داده اند که در این راستا باید کار بانوان را به دست بانوان داد.

آل اسحاق تاکید کرد: ازدواج جوانان مشکلی است که امروز جامعه ما را با چالش مواجه کرده  بنا بر این باید برخی از ساختارها را تغییر داد.

نسل جدید موتلفه تحصیلکرده و جوان است

کاندیدای نهایی حزب موتلفه اسلامی در ادامه سخنان خود در پاسخ به سئوال خبرنگاری مبنی بر اینکه با توجه به سن بالای موتلفه و تفکرات سنتی آنها چگونه می شود اقتصاد مدرن را ارائه کرد، گفت: موتلفه اقتصاد آرمانی را پیگیری می کند که البته تمامی حرکت ها در حوزه اعتقادات است.

وی تصریح کرد: نسل جدید موتلفه جوانان تحصیل کرده هستند که می توانند در کنار بزرگان قرار داشته باشند.

آل اسحاق افزود: ملاک حکومت کردن سن جوان و یا پیر نیست بلکه باید از تمامی داشته ها به خوبی استفاده کرد و امروز موتلفه داشته های مناسبی را در اختیار دارد.

عضو موتلفه اسلامی اجرای قانون هدفمندی یارانه ها را طرحی شجاعانه دانست و گفت: اجرایی کردن این قانون توسط احمدی نژاد حرکتی بزرگ و شجاعانه بود که هیچکس در سال های قبل از دولت نهم جرات چنین حرکتی را نداشت.

وی ادامه داد: هر چند که اجرایی کردن این قانون مهم و با ارزش است اما دولت در ادامه روند اجرایی این قانون نتوانست مدیریت قابل قبولی را ارایه کند و این عدم توانایی مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرد.

کاندیدای نهایی حزب موتلفه اسلامی یادآور شد: دولت نهم و دهم با شعار عدالت محوری وارد صحنه شد اما عدم توانایی در مدیریت کردن قانون هدفمندی یارانه ها باعث شد که تورم چندین برابری را در کشور شاهد باشیم.

سخنان ما تشکیل شورای ریاست جمهوری نیست

عضو موتلفه اسلامی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه باید در تمامی حرکت های دولتی خرد جمعی وجود داشته باشد، گفت: هر دولتی باید قبول کند که استفاده از خرد جمعی موثر است اما این حرف به معنی شورای ریاست جمهوری نیست.

وی تاکید کرد: باید مسئولین حوزه های مختلف در کنار یکدیگر حضور داشته باشند و از طرفی مجموعه ظرفیت های اصولگرایان شورای هماهنگی اداره کشور را تشکیل دهند که البته رئیس جمهور هم باید صبر و تعامل بیشتری را داشته باشد.

مردم ایران نیازمند شادی هستند

آل اسحاق در ادامه سخنان خود با بیان اینکه باید به توسعه روحیه نشاط و شادابی در کشور توجه داشت، گفت: مسئولین حکومتی باید به این نکته توجه کنند که مردم به نشاط و شادابی احتیاج دارند.

عضو موتلفه اسلامی افزود: باید فضایی را ایجاد کرد که اندوه و نگرانی از کشور ما پاک شود./ک

برچسب ها: جدید ، نسل ، جوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.